Ei herrajjumala, että väsyttää viikonlopun jäljiltä. Kaverin synttärireissu oli niiiin kiva, mutta niiiin uuvuttava. Kyllä mulla oli niin paljon energiaa varsinkin lauantaina, että ihmetyttää, minne se on nyt hävinny  Siellä me laulettiin Singstaria, syötiin, juotiin ja saunottiin. Ja käytiin vähän kastautumassa meressäkin. Vesi oli niin kylmää, että tuntu kuin jalat olis tippuneet pois. Mökki oli tosi hieno, mutta esitteessä lukikin että se on edustustason hirsihuvila.

Perjantai-iltana mua ei muka nukuttanut ollenkaan, mutta menin sitten kolmelta nukkumaan, kun kundit rupes pelaamaan jotain rallipeliä. Ja hyvin tuli uni. Lauantai-iltana taisin olla melkomoisessa huppelissa, kun en loppuillasta pystyny enää lukemaan Singstarin sanoja kunnolla. Siinä vaiheessa mä sitten lähdinkin suosiolla nukkumaan. Että melko reippaasti meni reissu, mutta pitää sitä välillä vähän irrotella.

Tänään taidan jättää taas tanssitunnin väliin. Tuntuu, että kroppa tarvii enemmän lepoa kun rankkaa liikuntaa. Jos vaikka joku päivä sitten pääsis vaikka kävelylle. Muuten mua ei oo harmittanut, että isäntä on pitkällä sairaslomalla, mutta tänä aamuna olin kyllä vähän kateellinen. Olis ollut niin ihanaa jäädä vaan kotiin ja makaamaan sänkyyn. Yritin lohduttaa itteäni sillä, että ei se työpäivä kestä kun kahdeksan tuntia. Pirun hitaita tunteja vaan tuntuvat olevan... Ehkä se tästä. Huomenna on jo puolet parempi olo varmasti.