Tampereen reissu on takana ja vihkisormukset on nyt tilattu. Olin etukäteen ajatellut, että mun sormus saa maksaa tietyn summan. Noh, hippasen verran meni yli. Noin puoltoista kertaisesti tuli nyt sitten hintaa. Prkl. Mutta turha sitä murehtia. Sainpa sellaisen sormuksen, jonka halusinkin. Muut ratkaisut olis olleet kompromisseja ja olisko sellaseen sitten tyytyväinen viiden tai kymmenen vuoden päästä? En malta odottaa sitä, että saadaan hakea ne sormukset. Se on vasta 20.3.

Kultasepältä mentiin syömään Panimoravintola Plevnaan. Otettiin olutta ja makkarapannut ja kyllä oli hyvää! Mä oon aina epäillyt sellasia lihaisia makkaroita. Oon aatellut, että niissä on ällöttäviä klunsseja. Ei noissa ainakaan ollut. Oli ne selkeesti kiinteämpiä koostumukseltaan kun esmes hk:n sininenn mutta mielettömän hyviä. Harmi vaan, että annos oli niin iso, että en jaksanut läheskään kaikkea. 

Ennen kultasepälle menoa haettiin isännälle keraaminen viinipikari suoraan tekijältä. Sillä oli työpaja saunarakennuksessa, jonne se hilpaisi kotitalostaan parinkymmenen metrin päästä.  Sen jälkeen käytiin kaffella Linkosuon leipomolla. Sielläkin oli hyvät eväät ja edulliset hinnat. Pari kätköä kävin kanssa hakemassa reissulla. Oli vaan niin kylmä, että ei voi sanoa varsinaisesti nauttineensa harrastamisesta  Mutta pakkohan ne silti oli käydä etsimässä. Taidan olla vähän masokisti. Tai hullu. Tai molempia.