No niin, tästä se nyt sitten alkaa. En muista, koska viimeksi olisin kirjottanut päiväkirjaa. Oliskohan siitä noin 20 vuotta... Tänään luin safkiksella Kodin Kuvalehdestä jonkun naisen haastattelua. Hän oli lukenut jostain, että päivittäisten tapahtumien ylöskirjaaminen auttaa jäsentämään elämää. Siitäpä sain idean aloittaa päiväkirjan pidon. Saa nähdä, kuinka tässä käy.

Tämän päivän tapahtumia: on torstai, eli työpäivä. Viime viikolla oli loma ja oltiin Vuokatissa. Oli mielettömän ihanaa! Tämä viikko onkin sit tuntunut pitkältä kuin nälkävuosi. Onneksi huomenna on perjantai ja karkkipäivä!!! Siis koko perheen karkkipäivä!!! Perheeseenhän kuuluu minun lisäkseni mies, tytär ja kissa. Kissa ei syö karkkia...

Aamulla väsytti, mutta töihin oli silti mentävä. Oli minun vuoroni viedä tyttö tarhaan ja kuinka ollakaan, hänkin oli väsynyt ja aamun viimeiset puoli tuntia meni aikamoiseksi tappeluksi. Taas lipsahti äidiltä pari kirosanaa siinä keuhkotessa. Onneksi tytär on niin fiksu, että ei kiroile ja ojentaa äitiäkin, kun ruma sana tulee.

Töissä meni ihan kivasti. Aamupäivällä oli hommaa ja iltapäivällä rauhallisempaa. Se sopi hyvin, koska piti varata hammaslääkärit itselle ja tytölle. Lisäksi piti varata ajat ikäkausitarkastukseen työterveysasemalle. On tää järkyttävää, että on jo sen ikäinen että ruvetaan sen takia tarkistelemaan erikseen! No hyvähän se on, että selvittävät. Mua vaan pelottaa, että sieltä löytyy jotain... Safkiksella söin maittavaa Saarioisten tonnikalapastaa. On muuten yksi parhaita mikroruokia mun mielestä.

Työpäivän jälkeen piti viedä tyttö tanssikerhoon. Kyllä on lapsille hyviä tuollaiset ohjatut harrasteet! Meidän tyttö ainakin nauttii täysin rinnoin. Ja nyt vihdoin pääsin tän blogin kimppuun. Kyllä on sormet syyhynnyt jo pari tuntia :)

Kohta tulee Salkkarit. Meidän perheessä seurataan sitä innolla. No okei, isi ei seuraa. Ja mikä parasta: Lostin neljäs tuotantokausi alkaa tänään. Mä oon NIIN koukussa siihen sarjaan, vaikka lähes kaikki tutut on jo lopettaneet sen katsomisen. Mä luulen, että oon nähnyt joka ikisen jakson sitä. Ehkä yksi jakso on jäänyt välistä. Että tässähän tää loppuilta menee riemuisasti. Josko tässä vähän siistisi paikkoja ennen Salkkareita. Jotenkin loman jälkeen tuntuu, että kämppä on kun hävityksen kauhistus. Ja tytön huone on asia erikseen vielä. Se näyttää usein siltä, kuin pommi olis räjähtänyt kaatopaikalla. En tiedä, mikä siihen auttaisi. Rullallinen jätesäkkejä ehkä...