Niin paljon oon nyt tässä viime aikoina valittanut asioista (lähinnä duunista), että ajattelin kirjottaa ylös asioita, jotka mua ilahduttavat tällä hetkellä.

- Pääsen tänään kampaajalle

- Tyttö lähti viikoksi mökille mummon ja vaarin kanssa. Ah, tätä hermolepoa! Mä oikein tunsin kuinka mun verenpaineeni ei noussut aamulla...

- Joku päivä tässä grillataan miehen kanssa. Jos vielä punaviiniä saisi hankituksi siihen mennessä, niin vot.

- Parisuhde toimii hyvin.

- Kesäloma tulla jolkottaa parin viikon päästä.

- Työkaverit on mukavia.

- Ei oo mitään suurempia velvoitteita eikä aikatauluja vähään aikaan.

- Odotan innolla sitä työkkärin ohjausta.

No olihan siinä niitä. Ainoa asia siis, joka tökkii on duuni. Ja siihenkin saa toivottavasti muutosta tässä syksyn mittaan. Ei mulla niin huonosti menekään, vaikka välillä onkin giganttinen kurkku otsassa.