Mun kaaso suunnittelee polttareita täyttä häkää. Annoin sille pari viikkoa sitten listan ihmisistä, jotka polttareihini haluaisin ja nyt on sähköpostia heille lähetetty. Mua jännittää jo aikalailla. En tiedä, koska ne on, mutta ilmeisesti reilusti ennen häitä. Häät on siis 22.5. Ne saattaisi olla jo uutena vuotena, mutta se on ehkä liian nopeasti. Toinen mahdollisuus on kaverin miehen (=mun miehen bestman) synttärit. Ne on helmikuun alussa. Tai sitten pääsiäisenä. En myöskään tiedä, onko meillä miehen kanssa samaan aikaan ne. Tää jännittäminen käy kyllä pidemmän päälle raskaaksi, jos ne onkin vasta pääsiäisenä

Mä luulen, että me mennään viikonlopuksi johonkin mökille tms. Kaaso sanoi nimittäin, että joillekin saattaa se aika vaikuttaa osallistumiseen. Mökkeily sopii mulle hyvin. Oon myös kertonut jo, mitä EN halua tehdä. En suostu hyppäämään benji-hyppyä enkä halua myydä mitään. Muuten ei ole niin väliä, kunhan ei oo mitään sievistelyä. Kyllä omissa polttareissaan pitää saada vetää viinaa kunnolla  Ja saunominen olis myös plussaa. Se mua ei haittaa, jos mut laitetaan pukeutumaan johonkin näppärään asuun. Kunhan ei tuu kylmä.

En mä niitä koko ajan ajattele, mutta aina välillä sitä rupee miettimään ja sitten alkaa jännittää. Vaikka mitä turhaa jännittää. Hauskaa siellä tulee kuitenkin olemaan.