Olipas mulla sporttinen viikonloppu. Tuli käytyä kävelyllä ja pyöräiltyä ja uitua. Lauantaina oltiin shoppailemassakin ja siinä sitä vasta kävelykilometrejä tulikin. Ostin kavereiden häihin vaatteet. Mä kyllä tykkään niistä, mutta mietin koko ajan, että onko ne tarpeeksi juhlavat. Ostin kiiltävät tummanruskeat housut ja samanvärisen lyhythihasen mekon, joka ei oo niin kiiltävä. Mun mielestä ne tosiaan on tyylikkäät varsinkin korkokenkien kanssa, mutta pitääkö häissä aina olla joku hienompi mekko? Siis sellanen koristeellisempi tai jotain? Mä en aina jaksaisi lähteä sellaisessa. Sitäpaitsi ne häät on lokakuun alussa, enkä halua jäätyä pihalla tupakalla, hih. Miten mä oonkin näin epävarma... En vaan halua, että ihmiset kattoo, että kiva toi ei oo sit viittinyt panostaa ollenkaan. Tulee työvaatteissa tänne. No toisaalta: en oo mikään juhlien päävieras ja mulle on juhlaa kun ei ole farkkuja tai verkkareita jalassa.

Viikonloppuna iski myös neulontakärpänen. Pirkka-lehden nettisivuille oli ohje sellaseen paksuun kaulaliinaan. Ostin lauantaina langat siihen ja neuloin sitä lauantai-illan ja sunnuntaina aina kun aikaa liikeni. Sainkin sen tossa ennen klo 21 valmiiksi. Oli muuten aivan äärettömän helppotekoinen; pelkkää joustinneuletta. Lanka oli tosi paksua ja puikot ne vasta paksut olikin: kokoa 12. Mä nyt en ole ihan mikään aloittelija, mutta ei paljon puutukaan. Tuommoinen syntyy siis tumpeloimmaltakin neulojalta suht' nopeesti. Neulominen on kivaa. Suosittelen.

Viikonloppu oli siis kaiken kaikkiaan varmaankin varsin rentouttava, kun oon näin hyvällä tuulella vaikka on maanantai :DDDDD Tästä on hyvä jatkaa.