No nyt se hääpäivä vihdoin koitti! Niin on pitäny kiirettä viime aikoina -töissä ja kotona- ettei oo kerennyt tännekään päivittelemään.

Eilen oltiin hääpaikalla laittamassa paikkoja kuntoon, eikä vieläkään oikein tajunnut että nyt ne on. Hienon näköistä tuli, kun sai valkoiset liinat pöytiin ja pari maljakkoa ja tuikkulyhtyjä. Sen jälkeen käytiin ravintolassa syömässä, siis meidän perhe ja kaaso ja bestman. Mä lähdin kaasolle yöksi ja muut lähti meille. Otettiin siinä vielä pikkupullot skumppaa ja sitten ajoissa nukkumaan.

Mut ihan sama kyllä , mihin aikaan sitä meni nukkumaan. Tuntuu, etten paljoa saanu nukuttua. Ei sinänsä jännittäny, mutta asiat pyöri mielessä ja oli kuuma jne. Silti ei kyllä väsytä ainakaan vielä. Ihana sääkin tuolla ulkona. Iltapäivällä saattaa kyllä sataa ja se on vähän kehnompi homma. Haluttaisiin, että meidät vihkitään ulkona ja hääkuvatkin otetaan ainoastaan ulkona. Sade sitten pakottais soveltamaan. Mutta turha sitä stressata. Nyt sää näyttää hyvältä ja illalla se on sitten mitä on.

Nyt tarttis mennä aamupalalle ja sen jälkeen rullat päähän. Sitten meikkaus ja tukanlaitto, että ollaan ajoissa valmiita. Puvut puetaan vasta juhlapaikalla, niin ei tarvii niitä autossa varoa.

Ai niin, ja ne kynnet mä sain vihdoin ja viimein eilen. On hienot! Otin vaaleenlilat glitterkärjet ja vasempaan nimettömään kolme lilaa timanttia. Suht hyvin pärjäsin näillä eilen. Ehkä mä voisin ajatella pitäväni näitä jonkun aikaa.

Mutta nyt: syömään. Koskahan se jännitys oikeen alkaa? Pientä vatsankipristelyä on ilmassa, mutta mä odotan sitä perhoslaumaa mun vatsaan jossain vaiheessa...