Jaapasta jaa. Eletään vasta tiistaita ja mä oon jo ihan poikki. Varmaan joku flunssa yrittää tulla. Lauantaina kun olin kaverin 30v-kekkereillä, niin siellä suunnilleen joka toinen kröhi ja niisteli nenäänsä. Mä en jaksanu eilen mennä tanssitunnillekaan, kun kroppa tuntu niin raskaalta. Ja nukkumaan menin puol yhdeksältä. Että en mä ihan täysissä voimissani ole.

Tänään firma tarjoaa pizzaa ja virvokkeita, kun meille on tullut uusi johtajatar. Samalla saa niinkon tutustua häneen. Mitä oon nyt kuullut hänestä, niin parannuksia asiaan jos toiseenkin pitäis olla luvassa. Hän oli sanonut, että firmassa on toimittu joissakin asioissa ihan väärin johdosta alkaen. No kidding. Me huomattiin myös se melko heti. Uudistukset on kyllä tosi tervetulleita. Suurin osa meiltä varmaan ettii uutta työpaikkaa ja on naama norsunv*tulla töissä suunnilleen joka päivä. Mä en ennen häitä edelleenkään aio miettiä asiaa suuntaan tai toiseen. Katotaan sitten kesällä, mikä fiilis on.