Viikonloppu meni kivasti ja sain jopa toteutettua osan suunnitelmista. Lauantaina kävin nimittäin pyörähtämässä Keravan suunnalla kätköilemässä lumikengillä. Oli kivaa, mutta uuvuttavaa. Sen jälkeen pyysin mun uutta hienoa puhelinta neuvomaan mut lähimpään Hesburgeriin. Siellä parkkiksella sitten tajusin, että eihän mulla ole lompakkoa mukana. Ai että ketutti! Vähän olis ollut nälkä. Menin sitten kotiin, tein paketillisen nuudeleita ja ruisleipää sen kanssa. Kyllähän silläkin pahin nälkä taittu, mutta mä olin valmistautunu jo henkisesti upottamaan hampaani kana-aterian kimppuun. Aina ei voi onnistua.

Sunnuntaina kävin suunnistamassa. Olin siellä reippaana jo heti kymmenen jälkeen. Aika helppoa oli tuollanen citysuunnistus, mutta hauskaa. En juossut, koska mulla oli painavat toppahousut jalassa, mutta kävelin kyllä tosi reippaalla vauhdilla koko matkan. Ja taas oli nälkä. Korvatakseni lauantain pettymyksen, menin lähimpään mäkkiin, mutta se ei kyllä korvannu täysin sitä kana-ateriaa. Terveysintoilupuuskassani jätin jopa ranskalaiset pois ja söin pelkän burgerin ja pienen kokiksen. Ja se olikin ihan riittävä satsi siihen saumaan.

Sitä leffaa en käyny kattomassa, mutta katottiin kotona Changeling ja Harry Potter ja puoliverinen prinssi. Molemmat ihan ok leffoja. En saanut myöskään siivottua, mutta sunnuntai-iltapäivänä sain jonkun kohtauksen ja raivasin vaatekaappini. Jaoin vaatteet kyllä-, ei- ja ehkä-pinoihin. Ehkä-pinostakin lähti aika paljon pois sitten, kun huomasin että kyllä-pino on melko korkea. Huomasin, että mullahan ei ole kesähametta eikä kesämekkoa. Joutuu siis lähtemään ostoksille jossain vaiheessa. Tai sitten kangaskauppaan. Mullahan olis ne mekon kaavat kotona ja niitä voi tuunata mielensä mukaan. Jos osaa. Mä en tiedä, osaanko mä.

Huomenna mä saan mun häämekon, ihanaa. Ja ens viikon lauantaina sormuksen, vielä ihanampaa. Kuinkahan pahasti mä vielä sekoon noihin häähommiin tän kevään aikana?