Oli se kavereiden vauva suloinen! Pidin sitä sylissä (oli ihan hirmu pieni) eikä se edes huutanu koko aikaa :) Normaalikokoinen se oli syntyessään, mutta kyllähän se pieneltä ja kevyeltä tuntuu kun ei oo pitkään aikaan noin pientä nähnyt. En voi uskoa, et meidän tyttö oli syntyessään vielä kilon kevyempi.

Lauantaiset synttärit meni mun osalta plörinäksi. Kahden siiderin jälkeen mulle tuli tosi huono olo ja päätä särki. Yritin juoda vettä ja oksentaa, mutta mikään ei auttanut. Mä lähdin sitten taksilla kotiin, kun muut lähti baariin :( Sunnuntaina oli vielä kipeä olo ja vähän maanantainakin. Jäi tanssitunnit väliin molempina päivinä. Eilen olikin taas jo ihan hyvä olo, että epäilyttävän lyhyt oli tuo tauti. Mä epäilen, että se jäi johonkin kulman taakse odottamaan, että pääsee taas hyökkäämään mun kimppuun.

Tänään haen meidän matot pesulasta. Viime viikolla vein sinne ihan kaikki matot, mitä meiltä löytyy. Siis sellaisetkin, jotka ei ole nyt lattialla. Ilmaistahan se ei ole, mutta ei toisaalta niin kallistakaan mitä luulin. Ja tuleepahan kaikki kerralla puhtaiksi. Nuo kesän matonpesukelit kun oli mitä oli. Ja taisi mua vähän laiskottaakin kesällä.

Huomenna mennään tarhan Halloween-diskoon. Me aikuiset mennään sinne vaan hengailemaan ilman naamiaispukua, mutta kaikilla lapsilla taitaa puvut olla. Pitäsköhän mennä ottamaan tanssilattia haltuun ja häpästä tyttö :D

Lauantaina isäntä suostui lähtemään treenaamaan suunnistusta mun kanssa. Katsoin jo säätiedot, että pitäisi olla hyvä sää. Mietin, että jos vallan makkarapaketin ottaisi mukaan ja sinappia. Siellä pitäisi olla nuotiopaikka nimittäin. Se olis hienoa pienen rämpimisen jälkeen käristää vähän kyrsää nuotiolla. Matkanvarrella on yksi kätkökin, että jos saisi sen haettua samalla. Tyttö menee kyllä hoitoon isovanhemmille. Eihän se tuollaista matkaa jaksa kävellä eikä sillä ole siellä mitään tekemistä niin sanotusti. Viime lauantaina käytiin vähän pyörimässä kartan kanssa ja se kitisi melkeen puolet matkasta ja eväät olis pitänyt syödä suunnilleen heti. Ja kysymys oli siis yhteensä varmaan kilometrin lenkistä... En tiedä, mikä sitä nyt rassas. On se joskus jaksanut paljon pidempiäkin matkoja.