Kattelin justiin Aftonbladetin sivuilta, kuinka Sinkkuelämän näyttelijöiden kuvia oli retusoitu. Aika paljon niitä oli rukattu. Mä loukkaantuisin, jos mun kuvia muunneltaisiin niin paljon. "Ai mä olen niin ruma, ettei voi luonnollista kuvaa laittaa lehteen!" Ja kun niissä ihmisissä ei ole mitään vikaa ulkonäöllisesti. Eihän kukaan voi ikuisesti näyttää alle kolmekymppiseltä.

Nykyään kauneusleikkauksetkin tuntuu riistäytyneen käsistä. Botoxia pumpataan naamaan minkä keretään, mutta lopputulos ei ookaan kaunis ja luonnollinen vaan lähinnä irvokas. Ja joka paikkaa kiristetään ja rasvaa imetään ja rintoja suurennetaan. Onkohan ne ihmiset omasta mielestään kuiteski ihania ja nuorekkaita? Ainoo kauneusleikkaus, johon voisin kuvitella meneväni, on yläluomien kohotus. Luulen, että ne rupee iän myötä roikkumaan sen verran, että haittaavat näkemistä. Pari vuotta sitten jo sanoi kosmetologi, että ne on aika raskaat. Eipä siitä vielä haittaa ole. Mutta kun omaa isää kattoo (ja meil on samanlaiset silmät) niin kyllä se saattaa olla edessä mulla. Pitäsköhän samalla vaivalla vetästä parin desin silikoonit ja vähän täytettä poskiin... Never.