Voi herranpieksut, miten iso elin oli otsassa eilen melkeen koko päivän. Tanssitunnilla vasta helpotti kunnolla. Kellojensiirron takia herään liian aikaisin nyt ja se väsyttää. Eilinen tuhnusade ketutti ihan kympillä. Ja aamulla oli vielä pienimuotoista väittelyä tytön kanssa ennen töihintuloa. Miksei sekin voi nukkua kellonsoittoon asti? Mä haluisin syödä aamupalan rauhassa lehteä lukien hiljaisuudessa. Eipä siitä tuu mitään, kun yx hölöttää aivan taukoamatta korvan juuressa. Aargh.

Tänään on ollut paaaaaljon parempi fiilis. Vajaan tunnin päästä meillä on tapaaminen uuden työnantajan edustajien kanssa. Siis sen firman, joka peittosi meidän firman tarjouskisassa. Mielenkiinnolla odotan, mitä tuleman pitää. Sinänsä vaan hieman ristiriitanen olo, kun haen kuitenkin koko ajan uutta työpaikkaa. Että kun en tiedä, oonko lähtemässä vai jäämässä. Pitää ainakin tuolla yrittää suhtautua asiaan niin, että oon jäämässä. Kovasti haluaisin uusiin töihin, mutta eipä tuo työllisyystilanne kovin hehkeältä näytä. Pitäisi varmaan olla kiitollinen, että ylipäätään on työpaikka. Mä oon vaan niin pirun kyllästynyt tähän useimmiten, että en jaksa hirveenä kiitosvirsiä laulaa.

Viikonlopusta sen verran, että en päässyt lauantaina suunnistamaan, kun sääri oli niin kipeä. Johtuu varmaan niistä uusista kengistä. Mut sitten pystyikin loisimaan hyvällä omallatunnolla sängyssä melkeen puoleen päivään asti. Kauheeta. Yleensä mä nousen kyllä tosi aikasin. Tai no ysiltä, mutta onhan se melko aikasin verrattuna vaikkapa yhteentoista

Sunnuntain leffakokemus oli hieno. Mä tykkäsin leffasta tosi paljon, eikä se ollu ollenkaan tylsä. Varsinkin siitä piirrosjäljestä ja väreistä mä tykkäsin. Ne taustat oli maalattu rauhallisilla väreillä ja kauniisti. Ja tähtitaivas oli tehty niin, niin kauniisti. Suosittelen kaikille lapsille ja lapsenmielisille. Leffan nimihän oli siis Ponyo rantakalliolla. Teatterista ajettiin suoraan Makuuniin ja vuokrattiin saman tekijän toinen leffa, Totoro. Tyttö tykkäs siitä enemmän, mä taas tuosta Ponyosta. Sen jälkeen olikin leffankattomiskiintiö täynnä. Big Brotherin jaksoi sentään kattoa, mutta ei sitäkään kokonaan.