Jopas vilahti viikonloppu nopeasti ohi. Tyttökin sanoi tänä aamuna, että viikonloppu tuntui lyhyemmältä kuin yleensä.

Lauantai meni askartelun ja tanssiharkkojen parissa. Me vanhemmat saatiinkin katsoa kenraaliharjotukset läpi. Se oli ihan hauskaa ja siellä oli muutama tanssinumero, joista tykkäsin paljon. Paras oli tietysti oman tytön ryhmä Silmänisku Illalla tuli tytön kummit kylään ja toi mulle lisää aloe vera -juomaa. Oon nyt pari kuukautta ottanu sitä päivittäin. Kampaaja sanoi pari viikkoa sitten, että mun hiukset tuntuu vahvemmilta kuin ennen. Ite oon huomannut, että uusi kynsiaines on paksumpaa kuin vanha. Lisäksi mulle meinas tulla flunssa ennen pääsiäistä, mutta ei sitten tullutkaan, vaikka kaikki merkit viittasi siihen suuntaan. Eli ei se juoma mitään huijausta ole. Se kuulemma auttaa vatsantoimintaankin, mutta siitä mä en osaa sanoa. Kun ei ole niitä ongelmia.

Eilen käytiin kavereiden pojan epävirallisilla puolivuotissynttäreillä. Sitä ennen saatiin vihdoin ja viimein lähetettyä pitopalveluihin tarjouspyynnöt häiden ruoista. Häät on jääneet taas taka-alalle, kun on ollut paljon muuta. No, eipä tässä vielä hirveetä hätää ole, kun niihin on vuosi ja kuukausi aikaa. Vappulauantaina mennään aamusta katsomaan hääpaikkaa, joka me jo alustavasti varattiinkin. Mä niin toivon, että se olisi hyvä. Se on nimittäin metsän keskellä, järven vieressä, siellä on sauna ja yöpymismahdollisuus. Yöpyminen lisäksi maksetaan jo siinä paikkavuokrassa (joka ei edes ole paha), joten vierailta ei tarvitse rahaa kerätä. Ennenkin se on maksanut vaan kympin per nenä. Jos siinä paikassa on perustavasti jotain vialla, mä en tiedä, mitä tehdään. Koska muita noin hyvältä vaikuttavia ei ole. Suurin ongelma on tuo yöpyminen kohtuuhintaan. Toivotaan nyt, että paikka on sopiva.

Kevätjuhla meni loistavasti, joskin kesti hieman liian kauan. Se alkoi neljältä ja kotona oltiin vähän yli seittemän. Päivällä tyttöä jännitti niin paljon, että uhkasi jättää esiintymättä. Onneksi pahin jännitys meni ohi, koska tanssi meni loistavasti. Ja kyllä sitä olis harmittanut, jos ei olisi mennyt esitykseen.  Illalla jatkui tanssillinen viikonloppu, kun tuli Tanssii tähtien kanssa. En oo ollut kolmeen viikkoon tanssitunnilla, kun ensin olin kipee ja sitten oli pääsiäismaanantai. Kyllä huomaa jo, että kroppa odottaa innolla täniltaista tuntia.