Nyt on ensimmäinen työpäivä loman jälkeen. Ei ota päähän, mutta on jotenkin oudon irrallinen olo. Ihan kuin mä en oikeesti olisi täällä. Lisäksi väsyttää tolkuttoman paljon. Koko loman oon nukkunut sikeesti kuin pieni lapsi. Viime yönä varmaan alitajuisesti "jännitin" töihintuloa ja unet jäi tosi vähiin. Tuntu, että olin vähän väliä hereillä.

Loma meni loistavasti. Mökillä oli oikein mukavaa ja puuhailin suunniteltuja juttuja. Eli ulkoilin, söin, saunoin ja join punaviiniä. Viime lauantaina oltiin laskettelemassa Messilässä ja sekin oli tosi kivaa pitkästä aikaa. Mä kävin jopa lyhyessä laskettelukoulussa, kun miehen työpaikka maksoi. Siitäkin oli hyötyä. Mun ei ehkä tarviikaan laskea auraamalla koko loppuikääni, hih.

Mä viihtyisin kyllä mökkeilemässä useamminkin. Pitäis varmaan yrittää ottaa asiakseen mökkeillä enemmän. Siitä tulee niin hyvä mieli, kun siellä pääsee totaalisesti rentoutumaan. Ihan erilailla kuin kotona. Ja siinä on heti kunnolla ulkona (lue:metsässä) kun avaa mökin oven. Mulla on edelleen ohjelmassa myös kokeilla ulkona yöpymistä kesällä. Saa nähdä, tuleeko yöllä äitiä ikävä, jos joudun yksin lähtemään.

Mutta nyt taas takaisin -ah niin ihanien- töiden pariin.