Viikonloppu tuli - ja näköjään jo melkein menikin. Perjantaina käytiin mun vanhempien ja meidän perheen voimin syömässä Saslikissa venäläistä ruokaa. Oi, se oli hyvää ja mikä palvelu! Siellä kyllä viihtyi. Ei millään olisi halunnut lähteä kylmään ulkoilmaan enää sieltä.

Eilen käytiin ostoksilla tytön kanssa, mutta mulla oli niin järkyttävä päänsärky että jouduttiin lähtemään aika nopeasti takasin kotiin. Sitten vaan ruokaa naamariin ja särkylääke perään ja päikkäreille. Nousin päikkäreiltä puol kuudelta, olin muutaman tunnin hereillä, nukahdin sängylle noin tunniksi, olin vähän aikaa hereillä ja menin puol yhdeltätoista nukkumaan. Eli käytännössä koko lauantai meni nukkuessa. Tylsää. Mutta varmaan joku flunssa yrittää iskeä ja sen takia päätä särki ja nukutti. Ei silloin auta kun levätä.

Tänä aamunahan mä olin sitten tikkana puol kahdeksalta ylhäällä. Keittelin kahvit ja hain hesarin, kun muu perhe nukkui. Muutama tunti hengattiin kotona ja sitten lähdettiin armottomalle asuntonäyttökierrokselle. Ei me keretty käydä kun neljässä näytössä, kun ne oli niin eri puolilla. Yksi niistä oli vaan sellanen tosi kiva. Ja siinäkin oli piha keskeneränen. Tai se on vähän lievästi sanottu, kun ei siinä ollu tehty pihalle yhtään mitään. Olispa tosi mukavaa, jos kohta löytyis jo jotain oikeesti sopivaa. Muuten aletaan kiireellä ettiä vuokrakämppää. Enkä tiedä, saako niitä näin nopeesti täältäpäin. Tuskin. Nyt yksi kiva omakotitalo tänne meille, kiitos.