Siis voi perkele mä sanon. Mä en katso paljoa telkkaria, mutta ne ohjelmat joita katson, on mulle sitäkin tärkeämpiä. Yksi niistä on Täydelliset naiset, joka tuli eilen. Sen pitäisi alkaa klo 21. Olin ehtinyt käydä suihkussa tanssitunnin jälkeen ja koota maittavat voikkarileivät ja varata äidin tekemää vattumehua ison lasin olohuoneen pöydälle. Vaihdan kanavan neloselle ja sieltä tulee joku perhanan lätkämatsi. Ruudun yläreunassa lukee, että Täykkärit alkaa matsin jälkeen. No, mä luulin että ne pelaa jo jatkoaikaa ja ohjelmat ei myöhästy paljoa.

Mutustin tyytyväisenä leipiä ja luin Kuukausiliitettä. Kyllä se Täykkärit kohta alkaa. Kello tulee 21.20 ja matsi vaan jatkuu. Rupeen jo vähän miehelle kiroamaan tilannetta. No, ehkä se kohta. Jatkan syömistä ja lukemista. Kello on 21.35. Ja vielä sitä typerää lätkää. Klo 21.50 luovutan ja siirryn sänkyyn. Mies kattoo telkkaria sängyssä ja sitten kuulenkin, että Täykkärit alkaa. Pyydän sitä vaihtaan kanavaa, ettei ala harmittaa. En enää jaksa ruveta kattomaan sitä eikä jakso tuu edes "nauhalle". Mä jään siis täydelliseen pimentoon sen jakson tapahtumista JONKUN PERKELEEN IDIOOTTIMAISEN URHEILULÄHETYKSEN TAKIA!!¤%¤&¤¤#¤&%¤""#¤%#¤&#¤"%/&

Mä vihaan muutenkin penkkiurheilua. Itse liikuntaa ja urheilemista vastaan mulla ei oo mitään. Mutta pitääkö sitä telkkarista tuijottaa. Mä luulen, että tämä inho juontaa lapsuudesta. Faija nimittäin kattoo kaikki mahdolliset hiihtokisat ja olympialaiset ja mäkihypyt sun muut. Mä oon varmaan jäänyt huomiota vaille muutamaan otteeseen, kun se on tuijottanut urheilua telkkarista. Mä koen oikeesti fyysistä ahdistusta, jos joudun kattomaan telkkarista fudista tai tennistä tai golfia esmes. Mä voin katsoa telkkarista kaunoluistelua, kamppailulajeja, tanssia tms. Ja tietty lätkän MM-kisojen loppuottelua, jos siinä on Suomi mukana. Kaikki muut suunnilleen aiheuttaa näppyjä mulle.

Toinen syy penkkiurheilun vieroksumiseen on se, että seurustelin ennen miehen kanssa, joka pelasi salibandya SM-tasolla. Tuli istuttua muutamassa matsissa, nääs. Sillon se oli kyllä ihan kivaa ja kyllä mä niihin matseihin eläydyin veren maku suussa. Mut en ikinä täysin tajunnu niitä sääntöjä, kun en ite pelannu. Että vaikka se oli ihan mukavaa aikaa, niin ei se ollut mua itteäni. Mä mieluummin urheilen ite, kun katselen muita urheilemassa. Yksilölajit kunniaan :D