Taas on uusi viikko ja uudet kujeet. Lauantaina olin pippaloimassa tyttöjen kanssa ja meni aika myöhään. Tai itse asiassa aika aikaseen: olin kotona sunnuntaiaamuna klo 5.15. Baarissahan oltiin tietysti pilkkuun asti ja sitten jonotettiin taksia. Rautatientorilla ja hirveessä sateessa.

Olipa muuten jännä homma, että ei eilen väsyttänyt paljoa. En saanut kunnolla nukuttua eilen aamu kymmenen jälkeen enää eikä edellisenä yönäkään tullu nukuttua mitenkään paljoa. Kuitenkin olin aika hyvällä pössiksellä ja vedin vaan pikku-päikkärit. Tästä vois vetää sen johtopäätöksen, että se on se viinan määrä, joka väsyttää. Join nimittäin lauantaina vaan kuivaa siideriä, enkä sitäkään paljoa. Mä oon aina luullut, että se väsymys tulee ainoastaan valvomisesta. Mielenkiintosta.

Ilonaiheena mulla on tänään se, että muksu halus eilen vaihtaa päittäin puhelimia. Mulla oli nimittäin sen vanha LG, josta en hirveesti tykänny. Sillä oli jotenkin hankala kirjottaa tekstiviestejä ja mä lähetän niitä aika paljon. Nyt on mulla on Nokian joku karvalakkimalli, mutta ai että nautin kirjotella sillä. On se vaan niin paljon helpompaa. Kyllä ilo tulee toisinaan pienistä asioista!