Olipas outo viikonloppu.  Perjantai-ilta meni ettiessä (jälleen kerran) jotain hidasta biisiä hääbiisiksi netistä. Siis jotain, joka ei oo valssi. Tauskin Sinä vain kuulostaa tällä hetkellä hyvältä. Se on vaan siinä ja siinä, onko ne sanat vähän liian siirappiset. Ja sekin vähän häiritsee, kun sillä BB-parilla oli Tauski laulamassa just sen biisin. Ne jotenkin niinkun raiskas sen biisin mun silmissä.

Lauantaina mentiin shoppailemaan muksulle vähän vaatetta ja kenkää ja lahjaa tanssikoulun pikkujouluihin. Lahja sai maksaa enintään 3 euroa. Siinä saa käyttää jo luovuutta. Ostin pari pakettia tarroja ja lakumattoja. Toivottavasti saaja on tyytyväinen. Kaupassa rupes tulemaan kuumeinen olo ja sitä kestikin sit iltaan asti. Simahdin sohvalle ihan totaalisesti jo ennen yheksää. Jossain yhdentoista ja kahdentoista välillä olin tunnin hereillä, mut sit kampesin sänkyyn.

Sunnuntaina herätessä oli taas täysin terve olo. En tiedä, mikä tauti se oli. Vai oliko vaan sitä, että olin niin poikki. Mentiin heti aamupalan jälkeen Flamingon kylpylään uimaan tytön kanssa ja kyllä meil oli lystiä! Siellä oli sellanen rengasvesiliukumäki, jota me laskettiin monta kertaa. Se oli ihan tarpeeksi hurja mulle ja tyttökin tykkäs. Sen mielestä siinä ei kyllä ollu mitään hurjaa  Muutenkin se oli hieno ja moderni paikka. Voin suositella, jos joku miettii sinne menemistä. Isännältä kysyin kotona, että josko se lähtis mun kanssa joskus tsekkaamaan sen aikuisten puolen. Siellä on nimittäin saunamaailma, jonne on 20v-ikäraja. On kuulemma hieno paikka sekin ja makeita saunoja. Se maksaa enemmän, kun siihen kuuluu sekä kylpylän puoli että se saunatsydeemi. Mutta kyllä mä sen maksaisin ja saisin helposti kolme tuntia kulutettua saunoja testaamalla. Saunahullu kun oon.

Illalla meille tuli kavereita kylään. Juoruttiin niiden kanssa ja etittiin netistä meille sopivia vihkisormuksia. Löydettiin yksi paikka Tampereelta, josta sais molemmille hyvät vähän tuunaamalla niiden olemassaolevia malleja. Mun miehen bestman osti oman sormuksensa sieltä. Onhan sinne vähän matkaa täältä pääkaupunkiseudulta, mutta ei mulla ole mitään sinne lähtemistä vastaan. Tampere on mukava paikka ja reissaaminen on kivaa. Eikä siinä sitäpaitsi tarttis kun pari kertaa käydä siellä.

Tyttö on odottanut joulukuun alkua kun kuuta nousevaa. Meillä on laskettu öitä kalenterien avaamiseen jo ainakin kaks viikkoa. Tänä aamuna tyttö sanoi, että jos olis huomisaamu, hän olis jo juossut suoraa päätä avaamaan kalentereita. Sitten hän varoitteli mua ja kissaa, että huomenaamuna kannattaa pysyä poissa tieltä  PIenestä ne saa iloa! Tai pienestä ja pienestä: nytkin on tytölle kertyny neljä kalenteria. Mummi osti jonkun Kinder-kalenterin, mä laitan sellaseen tonttulaatikkoon joka aamu jotain ja sitten on kaks kuvakalenteria. Luulis riittävän puuhaa aamuiksi.