Muhahahaaaa! Nyt on perjantai! Ettäs tiedätte jos se oli epäselvää. Ja karkkipäivä!

Huomenna meen vallan pippaloimaan pitkästä aikaa. Aattelin ottaa siideriä ja punaviiniä ihan kunnolla. Mun mielestä mä oon ansainnut sen. Sitä sunnuntaista olotilaa, joka juhlimisesta seuraa, sitä mä kyllä en oo ansainnut. Mutta kaikella on hintansa. Luultavasti lähden baariinkin, kun ostin iltaa varten tekoripset timanteilla. Uuh. Tai vähemmän uuh, jos mä en osaa kiinnittää niitä kunnolla.

Nyt iski tajuntaan se tosiseikka, että tänäänhän pitää siivota vähäsen. Eli siis pyyhkiä pölyt ja imuroida. No eissemitään. Kyllä sen kärsii. Meil on keskiviikkona yhtiökokous meidän kotona, joten siihen mennessä on siivottava. Ja nyt on paras päivä siihen. Perjantaina rentoutuminen on ihan ylimainostettua...

Töissä on kerrankin mennyt asiat suht jouhevasti ja ajallaan. Tulin tänään vaan viistoista minuuttia aikasemmin kun yleensä, mutta näköjään se oli just sopiva aika. Pitää tehdä siitä tapa.