Taas heräsin reippaana viideltä aamulla vessaan ja sen jälkeen ei meinannut uni tulla silmään. Seittemältä soi sitten kello. Mikä mua vaivaa, kun en saa unta enää uudestaan?

Käytiin kaason ja bestmanin kanssa katsomassa sitä hääpaikkaa, joka oltiin jo alustavasti varattu. Se oli ihan jees. Vähän ränstynythän se on, 50-luvulla rakennettu leirikeskus. Mutta en mä mitään kartanoa haluisikaan. Varsinkin se sali, jossa syödään ja juhlia vietetään, on jotenkin tosi viihtyisä ja just meidän porukalle sopivan kokoinen. Nyt me sitten varattiin se ihan kunnolla, joten se on yksi huoli pois listasta. Seuraavaksi pitäis löytää pitopalvelu ja valokuvaaja.

Mutta nyt en stressaa niistä, koska tänään on juhlat. Grillausta kavereiden kanssa ja sitten baariin. Tai en mä tiedä, haluuko kaikki baariin, mut mä ainakin haluan! Mun kaaso kävi ton aamukeikan jälkeen meillä laittamassa mulle patukat päähän, että saadaan sitten kiharat illaksi. Samalla se vähän kai testailee jo mahdollista hääkampausta. Hän kun on kampaaja, niin häneltä se sujuu.

Yllättävää kyllä meillä on kaikki juhlavalmistelut niin hyvällä tolalla, että tässä on vallan luppoaikaa nyt. Kolmelta jos rupeaisi vääntäämään fetasalaattia ja koristelemaan kakkua sen jälkeen. Vieraat tulee viidestä eteenpäin. Tekis mieli vetää päikkärit, mut en oikein voi nää patukat päässä. Jos tässä nyt sitten alkaisi kohta meikata ja ottais vaikka sen mun yhden siiderin. Ai jai, huomenna on sitten taas kovin väsy olo Nauru Mut sitäkään en stressaa nyt, vaan menen meidän kotiterassille sidukalle.