Ah, ihanuutta, taas on perjantai! Tänään on töissä ollut kyllä kaikkien perjantaiden äiti. Mulla on niin kaikkensa antanut olo, että huh-huh. Onneksi vajaan puolentoista tunnin päästä pääsee kotiin. Toiselle työmaalle. Siellä odottaa pölyjen pyyhintä (hanurista), imurointi (no se on kivaa) ja moppaus (menettelee). Sen jälkeen seuraa lösähdys miellyttävään kylkiasentoon sohvalle telkkaria lasittunein silmin tuijottaen.

Mulla on viikonloppu niin ohjelmoitu, että siitä voisi melkein ottaa stressiä. Mutta vaan melkein, koska kaikki tekeminen on mukavaa tekemistä. Huomenna mennään sinne naamiaiskauppaan ettimään Halloween-pippaloihin rekvisiittaa. Mulla on jo ostoslistakin valmiina: vampyyrinpurema ja liimaa, naamavalkosta sekä tekoverta. Puvun ostan kirpparilta tai teen ite. En raaski ostaa tuolta kaupasta sitä, kun tarkoitus on läträtä sen tekoveren kanssa. Jos ei se sitten lähdekään pesussa pois.

Shoppailun jälkeen mennään syömään sushia. Varasin pöydän jo viime viikolla, että varmasti päästään juuri siihen ravintolaan. Sen pitäisi olla hyvä. Mähän en noista mitään ymmärrä, mutta isot tytöt kertoi internetissä että s'on hyvä  Kaveri tarjoaa mulle sushit palkaksi kissojen näyttelyverhojen ompelusta. Ja sehän sopii mulle.

Sunnuntaina meen vaeltamaan kahdeksi tunniksi. Sain eilen ostettua retkeilykengät sitä varten. Ei mulla ollut kuin lenkkarit ennestään ja niissähän olis jalat jäätyneet mennen tullen. Varsinkin jos on märkää ja onhan siellä. Mä ootan niin innolla sitä!

Vaelluksen jälkeen saa elpyä pari tuntia kotona ja sitten kavereiden pojan 1v-synttäreille. Niiden jälkeen onkin jo sunnuntai-ilta aluillaan. Tuntuu kun olis tavallaan jo elänyt viikonlopun, kun tietää melko tarkkaan mitä tulee tapahtumaan. Mutta en valita