Aiherrajjumala, että mää ole poikki. Taas oli perinteinen perjantaiaamu = ei meinaa jaksaa nousta sängystä. Töissä on ollu hommaa ihan pirusti ja pääsin vasta puol kahdelta syömään. Tai oisin voinu tietty lähteä aiemminki, mutta ku en malttanu kesken hommien. Sit mä oon täällä verensokerit alhaalla ja hirviä k*rpä otsassa. Yritän kyllä olla kiukuttelematta muille. Nyt helpottaa, kun on hommat tehty ja vatsa täynnä...

Viikonloppuna aattelin taas ulkoilla. En tiedä vielä miten, mutta luultavasti siihen liittyy kätköjen etsintää. Yllättäen. Tytön kanssa pitäis askarrella kutsut sen synttäreille, jotka pidetään 26.3. Ja huomenillalla oon menossa kavereiden kanssa ihan keskustaan syömään. Se on italialainen ravintola, nam. Pitääkin kohta kattoa sen ruokalistaa, että voi jo suunnitella tilauksensa valmiiksi. Siinähän se viikonloppu taas kuluukin mukavasti

Töitten jälkeen meen Jumboon ostamaan kaverille 30v lahjaa. Mulla ei oo hajuakaan, mitä ostan. Toinen lahjaongelma on isännän huomenlahja. Ensin olin ajatellut lahjakorttia johonkin. Sitten kysyin, että haluaako se jotain pysyvää aka tavaraa. Se kysy ihmeissään, että mitä muuta se lahja sitten vois olla... Mutta onpahan mahdotonta ostaa tavaralahjaa miehelle, joka ei esim. käytä koruja, mun ostamat vaatteet on aina vääränkokosia, se ei oikeestaan tarvii mitään jne. Onko kenelläkään ideoita? Mulla ei ole. No, sitä kerkiää tässä vielä pari kuukautta miettimään. Toi toinen lahja on ostettava tällä viikolla, mutta enköhän mä jotain keksi.

Mukavaa viikonloppua kaikille!