Ihanaa, että on jo torstai. Ja tänään pääsee taas hierojallekin. 45 minuuttia selkälihasten möyhennystä, ah. Sen jälkeen pitää mennä Jumboon ostamaan huomiseksi siideriä ja tupakkaa (hyi mua) sekä kurkkua, porkkanaa ja dippikastikkeet, kun on entisen rouva johtajamme läksiäiset. Enpä vielä tiiä, jaksaako sitä baariin lähteä. On joteski ryytyny olo ollu. Vaikuttaa varmaan vappu (vaikken sillon missään oikeestaan ollukaan) ja viime lauantai vielä. Pitää mennä vaan fiiliksen mukaan. Eihän sitä pakko oo baariin mennä, jos tuntuu että nukkumatti tulee. Itteni tuntien taidan kyl vaan piristyä iltaa myöden ja sit oon taas kotona viideltä aamulla ja ihmettelen koko päivän kun väsyttää... Baaristahan ei tietenkään voi lähteä kotiin ennenkuin poke häätää...

Lisäksi mun pitäisi ostaa töihin ohuita polvisukkia. Taas ne on menny niin vähiin, että ne ei ikinä kerkiä kuivausnarulta vaatekaappiin asti, kun jo menevät käyttöön. Ne on muuten yllättävän kestäviä. Mä oon näitäkin pareja käyttänyt ties vaikka kuinka kauan ja tietty pessy joka käyttökerran jälkeen. Ja nää on vielä halpoja sukkia, eikä mitään luksusta. Ja sit mä tarttisin nilkkasukkia kesäksi. Mun mielestä niitä jossain vaiheessa oli kaapissa hirveesti, mut nyt ei. En tiedä, mitä niille on tapahtunu. Onko kissa syöny vai mitä. Ja sit haluisin vielä maastonvihreen lippiksen, sellasen vähän neliskanttisen mallisen. Josko sellanen sopis mun päähän. Normilippikset näyttää hölmöiltä, kun ei oo mulle tätä takaraivoa siunaantunu. On vähän kun olis juossu takaperin tiiliseinää päin, heh... Se taitaa olla sukuvika, kun faijankin päässä lippis näyttää melko daijulta. Mut jos tosiaan sellasen lippiksen löytäisi, jossa on volyymiä takaraivon kohdalla, niin se olis varmaan aika jees.

Mut en välttämäti kerkee tänään kaikkee löytämään, kun pitää hakea muksu kaveriltaan seiskalta kotiin. No, sit pitää mennä ens viikolla uudestaan kauppoihin taas.