Tässähän rupeaa menemään ihminen vallan sekasin, kun koko ajan on vapaapäiviä keskellä viikkoa. Jos joku nyt nopeesti kysyisi, mikä päivä tänään on, mä en osaisi vastata. Ehkä tuntuu vähän sunnuntailta, mutta ei kuitenkaan täysin. No joo, tiedän että nyt on tiistai (kai), mutta ei kyllä yhtään tunnu siltä.

Melko hyvä päivä on ollut tänään. Aamulla nukuttiin pitkään. Syötiin hitaasti aamupalaa ja sen jälkeen hengattiin sohvalla jonkun aikaa. Sitten käytiin luistelemassa tunnin verran. Enempää ei olis jaksanut, vaikka sää oli kiva. Näin tottumattomalla jalat väsyy tosi nopeesti. Kivaa se kyllä oli, pitkästä aikaa. Sunnuntainakin oltiin ulkoilemassa. Uutelan luontopolulla varmaan 2,5 tuntia. Oli aika kylmä, mutta meillä oli hyvin vaatetta päällä. Siellä on niin hienot merimaisemat, että suosittelen kyllä siellä käymistä.

Tänään oon saanut lisäksi saunan lauteet ja lattian pestyksi ja kissanhiekan vaihdettua. Hävettää sanoa, mutta en oikeesti ollenkaan muista, koska viimeksi olisin pessyt lauteet. Oli kyllä pesuvesikin sen näköistä, että ei oo ihan viime kuussa pesty... Mä luulen kyllä, että niissä on niin pinttynyttä likaa, että ne pitäisi vetää painepesurilla tai hiomakoneella tai jollain vastaavalla. Jos nuo on talon alkuperäiset lauteet, ne on noin 20 vuotta vanhat. Hyi saakeli.

Nyt on tietysti taas hyvä syy mennä saunaan, kun se on pesty. Mä oon käynyt saunassa viime torstaina ja sunnuntainakin. Jotenkin nää pakkaset vaan vetää sinne suuntaan.

Aattelin kerrankin olla taloudellisesti järkevä ja käyttää hyväkseni punnan edullista kurssia euroon nähden. Tilasin eilen englantilaisesta alusvaatenettikaupasta uimapuvun, urheilurintsikat ja neljät pikkarit. Täällä kun oon katsellut uimapukujen hintoja, ne tuntuu aika korkeilta. Tuo, minkä tilasin, maksoi 26 puntaa ja on kuitenkin ihan merkkipuku ja kivan näköinen. Nyt vaan toivotaan, että Visalla nuo vaihtokurssit on inhimillisiä, ja että vaatteet on sopivia. Ne tulee varmaan parin viikon sisällä. Jännittää :)