Oltiin eilen tytön tanssikerhon pienimuotoisessa joulujuhlassa. Mua harmitti meidän tytön ryhmän ja isompien ryhmän puolesta. Molemmilla ryhmillä on siis sama ohjaaja. Lapset kyllä tanssi ihan hyvin, mutta se koreografia oli tosi kökkö. Siinä oli oikeesti vaan kaksi liikesarjaa, jotka vaan toistu ja toistu ja toistu ja mä luulin, että se biisi ei lopu ikinä. Rehellisesti sanottuna se oli h*lvetin tylsää seurattavaa. Isäntä katto sitä silmät pyöreenä ja sano, että ei saakeli, nyt viedään tyttö telinevoimisteluun tai johonkin muualle.

Ja eikä siinä mitään, mutta kun ne oli treenanneet sitä koreografiaa koko syksyn. Kyllä mä uskon, että 1. - 3. luokkalaisista irtoisi vähän enemmän. Alle kouluikäisten ryhmien esitykset sensijaan oli oikeesti hauskoja, kun niissä oli vauhtia ja vilskettä ja tytöt veti siellä letit heiluen ja puna poskilla. Kyllä mä sanon, että meidän tytön ohjaaja oli yrittänyt helpolla päästä. Mutta toisaalta: hyvähän se on mun arvostella, kun en oo siellä opettamassa. Silti oon sitä mieltä, että olisin saattanut osata tehdä paremman koreografian.

Pitää nyt kattoa tota jatkoa. Tyttö sinänsä on käynyt tunneilla ihan tyytyväisenä. Onhan sekin tärkeä pointti. Jotenkin vaan aattelen, että se osaisi oikeasti tanssia vaikka mitä kun se kotonakin aina ketkuttelee menemään. Sen takia olisi kiva, jos se voisi käydä jossain, jossa oikesti oppisi erilaisia juttuja.