No perhana, se on taas perjantai. Ja samat suunnitelmat kun viime perjantainakin. Töistä kotiin, murua rinnan alle ja sitten kämpän siivous. Eli pölyjen pyyhintä ja imurointi. Ehkä moppaan lattiat märällä, jos jaksan.

Viime perjantaina kotona oli ihana ylläri, kun tulin töistä. Isäntä oli ostanut punaviiniä, joka sitten ihanasti siivitti mun siivousurakkaa. Selvinpäin onkin tosi tylsää siivota Ei tarvii sellasta perjantaitanakkaa vetää, että sammuu imurin varteen makuuhuoneen lattialle. Mutta vähän silleen tissuttelee, että se sopivasti nostaa työintoa. Toimii mulla ainakin. Harmi, ettei voi jo täällä töissä alotella...

Tällä viikolla maanantai ja tiistai oli ihan hanurista. Mulla oli hirvee alkuviikon angsti, enkä ees tiedä minkä takia. Keskiviikkona rupes helpottaa, mutta sitten meille tuli töihin sisäinen tarkastaja. Hän käy aina parin vuoden välein ja tarkastaa ihan kaiken. Tosi mukava nainen, mutta pirun tarkka. Vaan niinhän pitää tuossa hommassa ollakin. Sen takia en oo päässyt blogiakaan päivittämään, kun eihän me netissä olla työaikana. Eeeeei, tietenkään ei. Ja kotona en oo sit kerenny. Mutta tarkastaja-täti lähti noin tunti sitten takaisin Keski-Eurooppaan, joten nyt uskaltaa taas tulla nettiin.

Sieltä paikasta, johon lähetin hakemuksen, ei oo kuulunut vielä mitään. Mutta niiden tiedoissa luki, että haku loppuu lokakuun alussa, vaikka viime keskiviikkoon mennessä jo piti olla hakemukset siellä. Ilmeisesti ne harkitsee siihen asti ja sitten pyytää haastatteluun. Kyllä toivon, että natsais nyt, vaikka se laittaakin sitten ens kesän lomasuunnitelmat uusiksi.

Punaviinistä vielä (mulla on varmaan joku pakkomielle siitä): toivon, että isäntä olis tänäänkin hommannut punkkua. Mä vähän yritin eilen vihjailla siihen suuntaan. Mutta siivoon mä ilmankin, kun kerran eilen jo alotin homman.