Tänään on kavereiden häät. Tytön kummitäti kävi aamusta meillä laittamassa tytön ja mun tukkaa. Meiän pirpana on morsiusneitona häissä. Sitä jännittää kauheesti se kirkon läpi käveleminen. Sil on nyt niin prinsessatukka. On kiharaa ja glitteriä ja tiara. Kohta pitää laittaa sille mekko päälle, kun se haetaan kahdeltatoista. Kirkko on vasta kolmelta, mutta niillä on valokuvaus ennen sitä. On se sitten niin hienona siellä. Mun tukka taas laitettiin sen takia, että en ite osaa. Tukanlaittaminen jos mikä ei oo mun alaa. Arkipäivinä saan laitettua ponnarin tai letin, mut ei sellanen kovin hienolta näytä iltapuvun kanssa Nauru Onneksi tytön kummitäti on kampaaja. Sen ei tarvii laittaa kun pari pinniä ristiin, niin mun mielestä se on jo tosi hieno kampaus. Se on helppoa, kun sen osaa!

Hääpari toivoi lahjaksi rahaa häämatkaa varten. Me ajateltiin, että olis vähän tylsää vaan sujauttaa kaks viiskymppistä kirjekuoreen. Niinpä ideoitiin mökillä femmahalko. Otettiin pinosta halko mukaan kotiin. Isäntä poras siihen kakskymmentä reikää. Käytiin vaihtamassa ne viiskymppiset viitosix, kieriteltiin ne rullalle ja tökittiin reikiin. Halon toiseen päähän liimasin tummanpunasesta kartongista ympyrän, johon kirjotin onnittelut. Halon on siis tarkoitus olla pystyssä pöydällä. Se on nyt yhdistetty kortti ja lahja. Mun mielestä se on aika hieno. Toivottavasti hääparikin tykkää.

Mutta nyt pitää mennä pukemaan tyttöä, että se on valmiin kun noutaja tulee. Muakin vähän jännittää sen puolesta, mutta sitä ei voi sille sanoa...