Nopea päivitys ennen kun tarvii mennä pesemään tytön hampaat ja itekin kohta nukkumaan.

Tällä viikolla ollaan tehty töissä "muuttoa". Eli viety tavaraa roskikseen, pakattu sitä laatikoihin muualle vietäväksi, viety osa kotiin yms. Aivan sairasta tuo tavaran määrä, mitä voi olla muutamassa pienessä ns. toimistossa. Eilen olin puoltoista tuntia ylitöissä, tänään 45 minuuttia. Mun pitäis mennä ostamaan uudet työkengät, työsukkia ja parit rintsikat. En vaan tiedä, koskahan se tapahtuu. Nyt oon ollut molempina päivinä niin poikki, että ei toivookaan lähtee taisteleen elintilasta kauppoihin. Ehkä huomenna sit. Tai lauantaina.

Ens viikolla ollaan sitten jo uuden firman leivissä. Se on sitten toisella tavalla raskasta. Mä nimittäin tykkään tehdä töitä, kun tiedän tarkalleen mitä pitää tehdä päivän aikana. Ens viikolla tuun olemaan niin pihalla ainakin alkuviikon, että tiedän olevani poikki sittenkin iltasin. Onneksi on tää kolmen päivän viikonloppu tässä alla. Pitää yrittää kerätä voimia.

Ai niin, joulu meni juuri niinkun pitikin. Rauhallisesti punaviinistä ja levosta nauttien. Lahjoja tuli sopivasti. Mä olin toivonut vanhemmiltani korurasiaa ja sainkin sellasen. Se on ihana, nahkainen ja punanen. Mun tekis mieli koko ajan aukoa sitä, kun se on niin hieno. Kyllä näyttää mun rihkamakorut paljon hienommilta sellasessa... Sain myös kirjan: Marko Kilven Kadotetut. Se on yksi Finlandia-ehdokkaista. Mä luin sen jo ja tykkäsin ihan pirusti. Se oli niin jännä, että luin sen parissa päivässä. Suosittelen, jos tykkää tollasista poliisi-/dekkarijutuista.