Voi perse, kirjotin äsken vaikka mitä. Sitten tää kone spedeili jotain ja heitti mut jollekin ihan väärälle sivulle. Ja arvatkaa vaan, löytyykö niitä mun kirjotuksia nyt mistään. Ei löydy. Yritetääs siis uudestaan.

Lainasin eilen kirjastosta italian alkeet. Me lähdetään sinne Sisiliaan häämatkalle ja mä aattelin, että olis kiva jos osais edes jotain mongertaa paikallisella kielellä. Toisaalta se tuntuu helpolta, mutta toisaalta tuntuu etten opi muistamaan niitä sanoja ikinä. Se on tää ikä... Duunikaveri kyllä kehu, että hyvin oon oppinu, kun sille niitä lauseita toistelin. Se osaa oikeesti italiaa paljon paljon enemmän kun minä. Mä pyysin sitä opettamaan mulle hyvin tärkeän ja käytännöllisen lauseen: Iso pullo punaviiniä, kiitos. Ja nyt mä en enää muista, miten se meni. Aaargh.

Mä haluisin tehdä viikonloppuna vaikka mitä: käydä kätköilemässä lumikengillä,  käydä citysuunnistamassa, käydä kattomassa Prinsessa Mononoken ja siivota. Ei ku sori, en mä haluu siivota, mutta se on varmaan pakollinen paha. Rupiaa taas aika likasta olemaan, hyi hyi. Mutta kattoo ny, mitä sitä ehtii ja jaksaa tehdä. Mä oon kova tyttö suunnittelemaan aina kaikenlaista, mutta toteutuksen kanssa on sitten vähän niin ja näin...