Ja tulipa mieleen, että mulla ei ole täällä blogissa kuin yksi valokuva. Halusin nyt laittaa tänne muutaman päivän sulostuttajaksi Nauru

Jaahas, sepäs näyttää pieneltä. Pitää käydä katsomassa kohta, miltä se näyttää "livenä". Kuvassa on kuoppa metsässä, jonka päälle hämähäkki on kutonut seittinsä ja sitten on satanut ja sadepisarat ovat jääneet riippumaan seittiin. Se oli tosi hienon näköinen ilmestys, mutta mä en saanut oikein kameraa tarkennettua kunnolla, kun piti kuvata viistosti. Enkä mä ole mikään tekniikan ihmelapsi, kuten oon joskus aiemminkin todennut. Kysykää vaikka mun mieheltä Kieli ulkona

Tämä kuva ei varmaan selitystä kaipaa. Molemmat kuvat on otettu syyskuussa mettäreissulla Sotungissa. Nyt ei oo tullut vähään aikaan valokuvattua, kun on ollut kaikkea muuta. Pari kertaa on tullut sellainen fiilis, että hitto kun ei oo kameraa mukana. Viimeksi sunnuntaina siellä Uutelan luontopolulla. Pakkasta, jäätä ja auringonpaiste. Olisi tullut niin hyviä kuvia. Ainakin mahdollisuudet niihin olis olleet olemassa.
Mutta nyt meikä lähtee zaunomaan. Die zaunaaa, kuten lukion saksanopettajamme sanan ääntämystä niin usein tähdensi meille.