Hengissä ollaan lauantain jälkeen. Niinhän siinä taas kävi, että kun etukäteen suunnitteli viikon kunnollista nollausta, siitä ei tullutkaan mitään. Rupes vaan tökkimään se siiderin lipitys ja punaviini korvensi mahaa. Olin mä baarissa tanssimassa ja kotona vasta neljän jälkeen, mutta melkeen selvinpäin. Eipä silti, kivaa oli kuitenkin. Eikä ollu mitään olotiloja sunnuntainakaan. Mitä nyt vähän väsytti.

Tää viikko on taas hurahtanu huomaamatta ohi. Eilen illalla suunniteltiin pari tuntia hääkutsujen tekstejä isännän kanssa. Tai tekstithän oli jo valmiina, mutta ne piti saada istutettua sivulle juuri oikein että ne on sitten helppo tulostaa. Isäntä lähetti ne työsähköpostiinsa, että tulostaa koekappaleet tänään. Aamulla se sitten soitti, että siellä on koneessa eri ohjelma eikä oo sitä fonttia, joka meidän kotikoneessa on. Huoh. Ja rivitkin meni ihan ketuiks sen takia. Huoh. No, rivit se sai paikalleen ja tulosti jotain koekappaleita että voidaan valita fontti niistä. Ei kai siitä mitään ongelmaa tarvii kehittää. Ei sen fontin tarvii olla justiin joku tietty. Kunhan nyt näyttää kaunokirjotukselta.

Eilen oli myös taloyhtiön yhtiökokous. Se kesti kaks tuntia. Satana. Osittain kyllä se oli mun syytä, koska mä teen kirjanpidon taloyhtiölle ja siellä oli nyt jotain häikkää. Tai ei varsinaisessa kirjanpidossa ollut häikkää vaan siinä, että mitä kukakin on maksanut liikaa/liian vähän minäkin vuonna. Mutta ei siitäkään nyt sen suurempaa ongelmaa saa. Kunhan käy läpi maksetut ja kulutetut viime vuosilta. Eiköhän se sieltä selviä.

Eilen tuli postissa maistraatista selvitys avioliiton esteiden tutkinnasta. Isäntä kysy, että saatiinko lupa. Mä sanoin että ei, koska ne oli todennut, että isäntä on koira ja eläimen kanssa ei voi mennä naimisiin. Ahhahaa, että olin hauska... Oikeesti me saatiin lupa. Oli vaan jotenkin karua, kun mun kohdalla luki eronnut ja toinen avioliitto. Isäntä oli neitseellisesti naimaton

Jotenkin tuntuu, että elämässä on nyt niin paljon hommaa, että mistään ei jaksa ottaa sen suurempaa stressiä. Ilmeisesti stressin määrä on vakio. Jos on vaan yksi asia, josta stressata, siitä stressaa paljon. Jos on monta asiaa, joista stressata, niistä stressaa yhteensä saman verran eli vähemmän per asia. Tätä faktaa ei ole tieteellisesti todettu.