Viime viikosta selvittiin joten kuten järjissään. Seinätkin saatiin maalattua. Tai isäntä sen suurimman homman teki, kun mulla oli muita kiireitä.

Perjantaina kaverit tuli kylään ja intouduttiin laulamaan Singstaria. Tai me tytöt laulettiin ja pojat sai kyseenalaisen kunnian kuunnella... Ihan liian vaikeita biisejä vaan ja vielä englanninkielisiä. Pitää ostaa uusia levyjä varmaan.

Lauantaina saatiin vihdoin ja viimein vietyä mummon vintille piironki, joka oli meidän kämpässä liikaa. Kahviteltiin siinä vähäsen ja lähdettiin sitten mäkkiin syömään. Alkupäivä oli mennyt remonttia tehdessä, niin ei ollut kerennyt suihkussa käymään eikä aamupalaa enempää syömään. Oli jotenkin niin kulahtanut olo siellä mäkissä. Teki mieli sanoa ihmisille, että älkää katsoko mua. Mä vaan syön äkkiä ja lähden sitten menemään. Kun päästiin kotiin, lähdettiin kavereille saunomaan ja pelaamaan buzzia. Siinä sitten vierähtikin loppuilta.

Tällä viikolla on ollut hieman löysempää. Mut sitä en ymmärrä, että vaikka lahjahommat on mun mielestä aika hyvin hanskassa, niin silti koko ajan löytyy vielä ostettavaa. Nyt ei pitäisi puuttua enää kun kummityttöjen lahjat ja jotain mun miehelle. Se ei vaan tiedä, mitä haluaisi. Enkä uskalla ostaa sille ominpäin mitään, kun menee kuitenkin pieleen. Ehkä se ei sitten saa mitään.

Tänään on pakko vähän raivata himassa paikkoja. Kun kalusteet siirtyy ja tavarat vaihtaa paikkaa, kestää aina aikansa ennenkuin kaikelle löytyy oikea ja hyvä paikka. Isännän tekemä tv-taso on jo omalla paikallaan ja näyttää hienolta. Ja muutkin kalusteet on kyllä oikeilla paikoilla, mutta jotenkin meillä nyt ajelehtii kaikkea omituista irrallista tavaraa. Osa on keittiön pöydällä ja osa makuuhuoneen lattialla. Ärsyttävää projektielämää tällä hetkellä.

Lauantaina olis tarkoitus mennä mun vanhemmille leipomaan pipareita. Mä en hirveästi tykkää syödä omatekemiä pipareita, mutta niitä on kiva tehdä ja varsinkin koristella. Ne näyttää hienolta keittiön pöydällä kulhossa :D

Sunnuntaina meen kirpputorille myymään. Tavaraa on neljä tai viisi Ikean sinistä kassillista ja lisäksi pari mattoa ja ehkä lasten rattaat. Suurin osa on vaatteita. Pitää katsoa niistä vielä, josko osa olisi menossa suoraan Uffille. Kaikki kun ei kuitenkaan mene kaupaksi siellä. Vähäsen stressaa, miten saan kannettua ne sisään ja miten ne kassit mahtuu sinne pöydän taakse. Noh, kassi kerrallaan ja kai se tila jotenkin riittää. Vallilan kirppikselle olen siis menossa. Oon ollut siellä pari kertaa aiemmin ja aina on saanut suht hyvin tavaraa myytyä. Toivottavasti menee nytkin kaupaksi.

Mutta nyt jos jatkaisi taas töitä. Pääsee sitten kotiinkin joskus.