Arvatkaa, mikä mulla alkaa? Otsikko antaa jonkinaisen vihjeen asiasta... Ei kyllä tunnu yhtään siltä, koska ei olla lähdössä mihinkään. Mutta löytyy sitä kotonakin tekemistä. Jos vaan nukkuis pitkään, yrittäis tehdä terveellistä kotiruokaa ja ulkoilla. Ei kai sitä muuta ihminen tarvii. Keskiviikko on hemmottelupäivä, kun mulla on kampaaja heti aamusta ja sitten hieroja. Iltapäivä pitää sit levätä ja vaikka lukea kirjaa, niin ei mee hieronnan hyöty hukkaan.

Tänään saan mun uuden puhelimen. Jeeeee! Satsasin vähän enemmän rahaa kun edellisen puhelimen hankintaan. Toivon, että tää puhelin kestäis nyt muutaman vuoden. Sillä pitäis olla hyvä päästä käyttämään nettiä. Ihan geokätköilyä varten lähinnä sen hommasin, kun ei meillä läppäriä ole. En jaksa odottaa, että pääsen hakemaan sen. Ja varsinkin, että pääsen kotiin räpläämään sitä. Sit se on tietysti joku ylitekninen hökötys, josta mä en tajuu mitään. Mä kun olen edelleenkin ns. teknisesti rajoittunut. Eikä muutosta ole näkyvissä. Hih.

Hyvää viikonloppua kaikille. Lunta taitaa pyryttää ulkona aikalailla. Onpahan missä hiihtää HIIHTOlomalla.