Piiitkästä aikaa mä pääsen taas kirjottamaan tänne. Olin tossa viime viikolla kipeänä, kolme päivää saikullakin. Joku aivan ihme kuumetauti mulla oli. Kaks päivää kuume huiteli 38,5 ja 39 asteen välissä. Ja se ei todellakaan oo normaalia mulle. Seuraavat kaks päivää kuumetta oli enää 37-38 astetta ja väsytti niin pirusti. Jossain vaiheessa ajattelin, et en mä parane tästä ollenkaan. Mut niin vaan sieltä sohvan pohjalta noustiin ja taas porskutetaan :)

Piti silloin pari viikkoa sitten mennä suunnistamaan, mutta se kyllä jäi tuon taudin takia. Silloin lauantaina saatiin ostettua tytölle luistimet, mut oli aivan hirveä kauppareissu, kun kuume rupes nousemaan juuri silloin.

Viime lauantaina oli ensin kavereiden muksun risitäiset. Hyvän nimen sai poika! Siel oli aivan mielettömän hyvää täytekakkua. Ja kyllä lohivoileipäkakkukin maistui. Illalla oli sitten kaverin synttärit. Siellä ei yllättäen enää täytekakku maistunut... Muut herkut kyllä. Mentiin baariin vähän laulamaan karaokea ja sitten puol viideltä kotiin. Mulla oli sunnuntaina ihan hyvä olo, kun en paljoa juonut. Mutta voi että väsytti taas. Nousin sängystä yhdentoista maissa, mut vetäsin vielä parin tunnin päikkärit päivällä. Silti oli aivan kuolemanväsyny olo eilen aamulla.

Sunnuntai-iltana en tietenkään jaksanut mennä tekemään lumitöitä ulos ja sain siitä maksaa maanantaina. Vaikka lähdin kotoota aikasemmin kuin normaalisti, niin eihän se mihinkään riittänyt. Joku imbesilli aurakuski oli aurannut pyörätietä ja kasannut kaksi noin puolimetristä lumivallia siihen. Niitä sitten huhkin lapion kanssa pois. Ja sanomattakin selvää, että kun en kerennyt kunnolla heitellä lumia pois parkkipaikalta, niin auto tietysti juuttui siihen useaan kertaan ennenkuin päästiin liikkeelle. Jonniin verran joutui ärräpäitä päästelemään. Lumi on ihan kiva asia, mutta pitääkö sitä prkl tulla näin paljon kerralla...