Voihan vitaska, että hurahti taas viikonloppu nopeasti ohi. Mutta nyt on kyllä levänny olo.

Eilen käytiin tytön kanssa ettimässä geokätköjä. Käytiin kolmella kätköllä, mutta löydettiin vaan yksi. Toinen niistä löytymättömistä on sellanen, että oon käynyt siellä jo kerran aiemminkin. Niitä on ihana ettiä ja tulee käytyä paikoissa, joihin muuten ei tulis mentyä. Ja ulkoiltua tulee ihan huomaamatta. Eilenkin hurahti tunti ja kymmenen minuuttia niihin kahteen ekaan ihan huomaamatta. Se tietty hiukan kismittää, kun ei löydä vaikka pyörit ja tutkit paikkoja kuinka, mutta mä voin lohduttautua sillä, että oon vasta kätköilyurani alkuvaiheessa. Ehkä mä tästä kehityn vielä.

Kotiin päästyä katsoin netistä Tallinnan kätköjä ja sielläkin oli vaikka mitä. Jos parilla kävis ens viikonloppuna ja sit vois suunnitella kesäksi varta vasten kätköilyreissua/shoppailureissua.

Sain jonkun tarmonpuuskan ja pesin saunan lauteet, lattian ja kylpyhuoneen seinät ja lattian. Sen jälkeen olikin hyvä mennä saunomaan.

Kattoin tietysti Tanssii tähtien kanssa illalla. Mä ymmärrän, että suomalaiset kankeat miehet samaistuu siihen Kaikkoseen, mutta eikö nyt olis jo ollut sen aika lähteä? Kun Merja Larivaara on mun mielestä kuitenkin tanssinut ihan hyvin, niin oli aika epäreilua, että se joutui lähtemään. Se on jo nähty, että ei se Kaikkonen siitä notkeammaksi muutu. Se on varmaan "palkannu" kaikki eduskunnasta ja niiden sukulaiset ja kaverit äänestämään sitä... Muuten en voi ymmärtää. Mutta hyvällä asenteella ja huumorintajulla se on kyllä liikkeellä, se täytyy myöntää.