Olipa eilen kiireinen päivä. Töissä nyt aina jotenkin maanantai yllättää. Vissiin käyn niin hitaalla viikonlopun jäljiltä vielä. Työt veny vähäsen ja piti vielä ehtiä kirjottaa työhakemus loppuun ja saada se postilaatikkoon ennen klo 17. Just ja just kerkesin.

En vieläkään tiiä, mitä se uusi firma tarjoaa mulle/meille. Rupesin vaan miettimään, että mähän oon halunnut täältä pois jo pidemmän aikaa. Että vaikka ne tekis ihan hyvän tarjouksen/ehdotuksen, niin haluunko mä oikeesti jäädä tänne. Ja en mä kyllä halua. En oo vaan saanu hirveesti tehtyä asian eteen mitään. Tuskin mä tuonnekaan pääsen, kun hakijoita taitaa riittää joka avoimeen paikkaan runsaasti. Mutta mahdollisuudet sinänsä on hyvät koulutuksen ja kielitaidon yms. kannalta. Katellaan.

Sen vaan sanon, että jos lotossa voitan pääpotin, lähden heti opiskelemaan jotain. Mielellään jotain kivaa, jolla ei välttämättä itteensä elätä edes. Mut eipä sillä olis väliä sitten, kun olis jo pankkitili pulleena. Se valokuvaushan mua edelleen himottaisi.