Tänään tein töitä koko päivän tuon kännit vetäneen työkaverin kanssa. Hän pahoitteli kovasti tapahtunutta ja sanoi tehneensä ison mokan. Mä sanoin, että olin vaan aika ymmälläni asiasta, kun ei tollasta oo ennen tapahtunut. Hän kertoi sitten aika avoimestikin ongelmistaan. Ihan hyvä, että päästiin juttelemaan asiasta. Mäkin hänet tavallaan turhan kärkkäästi tuomitsin, vaikka eihän se kivasti ollut tehty muakaan kohtaan.Hänen juttujaan kun kuunteli, niin täytyy kädet ristissä kiittää, että itsellä on elämässä kaikki hyvin eikä oo ollut suuremmin vastoinkäymisiä.

Vappu tuli ja meni rauhallisesti. Maanantaina grillattiin ja juotiin vähän kuoharia. Täytyy kyllä sanoa, että kuohari on erinomainen ruokajuoma. Se sopii näköjään jopa grillimakkaran kanssa :D Eilen oltiin testaamassa kavereiden uutta saunaa, joka oli tosi hieno ja hyvät löylyt sai. Ja sitten pääsi vielä vilvottelemaan ulos paljuun. En mä kotiin kaipaa sellasta paljua, mutta en kiellä etteikö siellä olis kiva käydä kun on niillä kylässä.

Sovittiin, että mä menen ensi viikon maanantaina tekemään heille siivouksen. Niillä on aika kiire molemmilla ja sitten kun on monta lemmikkiä, niin niistähän tulee sotkua koko ajan. Mulla jotenkin oikeen kädet syyhyy päästä sinne hommiin. Niiden kämpässä ainakin pakosti näkee kättensä töiden tuloksen :D Osa näistä töissä siivottavista kodeista on niin siistejä, että se on ihan uskomatonta. Tuntuu, että omasta työstä ei mainittavammin ole edes hyötyä siellä. Vaikka ainahan sitä muutama roska/pölyhiukkanen löytyy lattialta.

Nyt kuuluu perhe tulevan kotiin, joten pitää lopettaa dataaminen ja näyttää touhukkaalta ;) Vitsivitsi...