Meillä on vähän romanttisia suunnitelmia meneillään kotona. Seuraavat kuvat varmaan antaa vinkin minkä suuntasia:

Joo kyllä, naimisiinmenoa suunnitellaan !!! Ollaan oltu yhdessä jo yli 11 vuotta ja siitä kihloissakin 10 vuotta (tulee täyteen 2.2.). Ollaan me aikasemminkin aiheesta puhuttu, mutta ei oo saatu mitään aikaseksi. Suhteen alussa ja vielä muutama vuosi siitä eteenpäinkin mä olin sitä mieltä, että en mene ikinä naimisiin. Yhdessä voidaan olla vaikka hautaan asti, mutta naimisiin ei mennä. Kai olin niin jyrkkänä asian suhteen, ettei isäntäkään ottanut asiaa sen enemään puheeksi.

Jossain vaiheessa sitten rupesin pehmenemään ajatukselle. Ei isäntä mitään sanonut, mutta se oli kyllä silminnähden mielissään. Ilmeisesti oli kokenut asian niin, että en usko olevani hänen kanssaan loppuelämääni, jos en halua naimisiin.

Ei olla sanottu vielä mitään perheille eikä kavereille, koska tää on niin tuore asia vielä. Ja ajankohta, jota mietittiin, on vasta ensi vuoden toukokuussa. Töissä mun on ollut kyllä pakko avautua :) Kunhan en nyt vaan alkaisi hössätä. Mä olen aikamoinen stressierkki ja hössääjä, jos sille päälle satun. Yritän suhtautua asiaan viileän rauhallisesti... Just, ja sit mä heräsin :D