Hooo, parin päivän päästä on ne pitkään odotetut Halloween-juhlat. Mun puku on valmis, oheiskrääsä  hommattu ja meikkiä ja tukkaa vähän suunniteltu. Ainoa asia, joka huolettaa, on se kuinka mä saan sen vampyyrinpureman kunnolla kiinni. Ja meikattua silleen, ettei se näytä kaulaan lätkäistyltä kumiklöntiltä. Onneksi meitä on neljä ihmistä laittautumassa meillä ja aikaa on pari-kolme tuntia. Luulis niillä eväillä onnistuvan.

Taas on torstai. Mulla on sellanen olo, että lähes koko ajan on torstai. Tai viikonloppu. Mä oon jotenkin onnistunut kääntämään itseni off-asentoon alkuviikosta, ilmeisesti. Torstai tietää myös kämpän siivouspäivä numero ykköstä. Oon edelleen sitä mieltä, että tää kahden siivouspäivän systeemi on loistava ja toimiva mulle. Kumpanakaan päivänä ei tarvii hampaat irvessä siivota useita tunteja. Ja kun ne päivät on torstai ja perjantai, saa viikonlopun nauttia siististä kodista. Eikä viikossa edes kerkiä tulla paljon sotkua tai roskaa. Katotaan, kauanko mä jaksan pitää tätä systeemiä yllä.

Nyt jos jatkais taas hommia, että pääsis kotiin ajoissa. Koska pitää ehtiä siistiä kämppää ja käydä kävelyllä ennen kun Harpers Island alkaa. Se on loistava ohjelma. Tai ehkä loistava on vähän ylisana, mutta pirun jännä kuitenkin.