Oon kokoajan ajatellut, että meidän tuleva remontti ja muutto on jossain hamassa tulevaisuudessa. Noh, tänään löi todellisuus silmille märän rukkasen lailla, kun katsoin kalenteria. Remontti alkaa ensi viikon sunnuntaina! Kääk!

Oon pakannut jo paljon tavaraa laatikoihin, mutta vielä on käymättä läpi vaatehuone (ihan pirun täynnä) ja kaksi ulkona olevaa varastoa. Huomenna on laitettava hihat heilumaan ja alotettava vaatehuoneen tyhjentäminen. Isäntä saa kyllä hoitaa ne ulkovarastot. Ne ei onneksi ole niin täynnä. Ja tietysti meillä on vielä kaapeissa tavaraa, jota on tarvinnut tähän asti. Nekin pitää kohta vetää ihan minimiin. Perkule, vaikka olin aloittavinani tän niin aikasin niin silti meinaa tulla kiirus. Tai en tiedä tuleeko, mutta nyt tuntuu hieman ahdistavalta. Muuttoon tosin on vielä kuukausi, mutta kun on se remontti tehtävänä ennen sitä. Ei auta kun luottaa, että kyllä se siitä...

Töissä oon saanut aika hyvin kasattua plussatunteja, mutta en niin paljoa kun olisin halunnut. Mä en vaan kertakaikkiaan pysty istumaan täällä 8,5 tuntia pidempään. Kun kotonakin olis hommaa. Voishan niitä miinuksia tietty korvailla muuton jälkeenkin, mutta mieluummin tekisin ne etukäteen sisään. Ei tarvii sitten hampaat irvessä istua täällä jälkikäteen. Ihan kun se näin etukäteen olis mukavempaa...