Meillä on töissä käymässä iso pomo ulkomailta. Se kävi viimeksi noin kuukausi sitten. Ja ilmeisesti aikoo nyt ruveta käymään useammin meillä. Ei mun sille tarvitse seuraa pitää tai mitään, mutta jotenkin vaan ärsyttää. Se kiusaa ihmisiä kyselemällä , että miten myisit mulle tämän ja tämän tuotteen ja haluaa jotain markkinointi-ideoita tms. En mä halua, että multa tullaan yht'äkkiä kyseleen tollasia. Mä tarviin miettimisaikaa. Eikä myyminen siltikään oo (eikä tule ikinä olemaan) mun vahvin puoli.

Tuntuu, ettei saa rauhassa tehdä töitään ja olla niinkuin normaalisti on, kun tulee tuollasia vieraita. Sinänsä mua ei kiinnosta koko mies kakan vertaa. Mun mielestä siinä on jopa jotain, joka nostaa mulla niskakarvat pystyyn. En tiedä, mikä se on. Sen ulkonäössä ei ole mitään vikaa, mutta se on joku juttu sen olemuksessa. Olisko se vähän ylimielinen tai sellainen "kyllä minä tiedän ja neuvon teitäkin" -tyyppi. En osaa sanoa, mutta joku tökkii. Siltikään ei viitsi elää täällä kuin pellossa, ettei omalle pomolle tule ongelmia. Toisaalta pitäisi olla kiitollinen, että niitä päämajassa kiinnostaa pienen Suomen asiat. Mutta tarviiko täällä silti nyt muutaman kuukauden välein rampata... Ihmiset haluaisi vaan tehdä rauhassa töitään, eikä "pokkuroida" pomoille. Onneksi se ei kai ole täällä montaa päivää. Mulla taitaa olla jonkinasteinen auktoriteettiongelma Silmänisku