Tänään käytiin Tampereella. Jee. Saatiin sormukset. Jee. Mun sormus oli leveempi, mitä olin aatellut, mut sormessa se on aika jees. En vaan tiedä, pitäiskö sitä pienentää vähäsen. Tuntuu aika löysältä, vaikka kultasepän mielestä näytti ihan ookoolta. Mutta se sanoi, että tunnustelkaa asiaa nyt muutama viikko. Jos senkin jälkeen tuntuu, että tarvii pienentää niin he tekee sen samaan hintaan.

Sain jopa otettua puhelimella kuvan sormuksista:

Hieman epäselvä kuva, mutta näkeehän siitä jotain. Tuo oikean puoleinen on tiätty mun  Oon kokeillu sitä sormeen varmaan kakskyt kertaa tänään ja ihastellu sitä. Isäntä rupes jo huolestuun, että se menee rikki... Mä sanoinki, että sen pitää piilottaa ne, jos haluu mun pitävän näppini erossa niistä... Miten mä jaksan odottaa pari kuukautta?

Laitoin myös kutsuista kuvan koneelle ja smutsasin kriittisen tiedot photoshopilla. Mutta enpä saanut sitten liitettyä kuvaa mun vuodatus-galleriaan. Syytä en tiedä. Ton sormuskuvan laitoin sinne suoraan puhelimesta. Eli se kutsukuva ehkä tulee myöhemmin näkyviin. Tai sitten ei. Riippuen mun teknisestä viitseliäisyydestä. Puvusta mulla ei vieläkään ole kuvaa, kun se vietiin säilytykseen mun vanhemmille. Pitäis mennä sinne joskus kuvaamaan se.

Mutta nyt pesemään Tampereen pölyt pois naamasta. Ja kohta nukkumaan, että jaksaa taas mennä citysuunnistamaan aamulla. Ja sitten ehkä muutamaan asuntonäyttöön.