Rupesin varaamaan leffalippuja äsken. En saanut varausta tehtyä netissä ennenkuin olin kirjautunut sisään. Enkä voinut kirjautua sisään ennenkuin olin rekisteröitynyt. Toimenpide sinänsä ei ollut vaikea eikä vienyt kauaa aikaa. Ärsyttää vaan, että joka paikkaan pitää nykyään rekisteröityä. Sitten on sähköposti täynnä kaikenmaailman mainoksia. Tule sinne ja tule tänne ja saa alennusta. Mä oon sitäpaitsi nykyään huono kohde mainonnalle. Yritän ostaa vaan sen, mikä on välttämätöntä. Se onnistuu helpoiten niin, että ei mene kauppoihin huvikseen kiertelemään. Ja laittaa postilaatikkoon " Ei mainoksia, kiitos" -tarran.

Ja se myöskin ärsyttää, että sitten niitä salasanoja on montaa eri sorttia ja kuka niitä enää muistaa. Mä yritän pitää samaa salasanaa niin monessa paikassa kun pystyn. Se on sitten taas varmaan jonkin sortin turvallisuusriski. Mutta jos joka paikkaan on eri salasanat, nehän on pakko kirjoittaa ylös johonkin. Hullukaan niitä muuten muista. Ja sekin on sitten taas turvallisuusriski. Kuten olen aina sanonut: internet on kaiken pahan alku ja juuri, mutta ikävä kyllä täällä on paljon hyvää ja hyödyllistäkin.

Sainpa kuitenkin leffaliput varattua ja sunnuntaina päästään katsomaan Niko-lentäjän poikaa.