Ai että mä odotan kotiinpääsyä! Isäntä viritti eilen systeemejä niin, että Playstationin Singstariin saa tilattua suoraan netin (Singstoren) kautta biisejä. Ne kaksi levyä mitä meillä on, on sanalla sanoen melko shaibaa. Kaikki biisit englanniksi ja suuri osa täysin mulle tuntemattomia. Eilen illalla käytettiin varmaan tunti siihen, että valikoitiin biisejä. Ostettiin viisitoista, joista suurin osa kotimaisia. Eikä ollut edes hirveen kallista: 1,45e per biisi.

Ostettiin myös Don Huonojen Hyvää yötä ja huomenta. Tai se on se Idols 2008 versio. Ei haittaa mua, mun mielestä se biisi on vaan niin loistava. Etenkin ne sanat. Siinä lauletaan mm. että "luodinkestävää sydäntä ei oo vielä keksittykään, turha pelätä laukausta sillä yksinäisyys saman reiän nakertaa". Siis voiko asiaa tuon paremmin sanoa! Tuo on ehkä paras kohta siinä biisissä. Ja biisiin liittyy paljon hyviä muistojakin. Se soi silloin radiossa paljon, kun tavattiin isännän kanssa. Silloin kun oltiin nuoria ja notkeita ;D Ihana biisi ja mulle tärkeä.

Nyt pitäisi vielä reilut puolisentoista  tuntia vääntää töitä. Mun mielestä oon kyllä jo tehnyt työn määrässä yhdelle päivälle ihan tarpeeksi. Mutta vielä ei silti pääse kotiin :( Mutta kotona sitten Singstar pelittämään koko illaksi!!!