Mä en muuten seuraa mitään televisiosarjoja aktiivisesti, mutta Lost on sellainen pakosti katsottava. Tuntuu, että kukaan tuttu ei enää sitä jaksa/ole ikinä jaksanut seurata, mutta mä vaan tälläydyn telkkarin ääreen torstai toisensa jälkeen. Isäntäkään ei varmaan sitä kattois ilman mua, vaikka muuten se kattoo melkeen mitä vaan Silmänisku Sohvaperuna...

En tiedä, mikä Lostissa mua kiehtoo, mutta se vaan on niin hyvä että jaksasin kattoa monta jaksoa putkeen. Ärsyttää aina, kun tulee lopputeksti. Niiden hahmojen kohtalokin mua mietityttää. Saako Kate ja Sawyer ikinä toisiaan? Onko Ben pohjimmiltaan hyvä vai paha? Onko John Locke oikeasti kuollut? Onko Sun pahis nykyään? Siinä muutama mieltä askarruttava pulma näin alkuun.

Isännän työkaveri on nähnyt enemmän tuotantokausia kuin mitä on Suomessa näytetty. Sarja kuulemma menee vielä oudommaksi. Mua ei haittaa, vaikka välillä onkin vaikeeta pysyä juonikuvioissa mukana. Antakaa tulla vaan. Mää katon kyllä Nauru

Ja se on muuten perjantai nyt! Illalla tytön synttärit. Eilen hain meille kaks pulloa sisilialaista punaviiniä. Saa sitten lepuuttaa hermojaan kotona, kun on ensin kuunnellut kaksi tuntia pikku pilttein kiljuntaa.