Kreikan matka meni kivasti, mutta nopeesti. Jostain syystä en oo hirveen ruskettunut. En kai sitten ollu niin paljon auringossa kuin yleensä. Painoa kyl tuli jonkun verran lisää johtuen jokapäiväsestä ravintolassa (ylen)syömisestä ja punaviinin lipittämisestä. Nyt voi sanoa, että parin kuukauden punaviinikiintiö on melko täynnä.

Tänään kävin taas työkkärissä. Kyllä mä taidan sinne yliopistoon keväällä pyrkiä. Toivottavasti pääsen. Nyt pitäisi vaan saada muita töitä. Se ammatinvalintapsykologi sanoi, että lentokentän turvatarkastukseen haetaan jatkuvasti lisää ihmisiä. Sinne saattasin kyllä päästäkin. Pitää funtsata asiaa muutama päivä. Kun nykyisessä työpaikassa ei tosiaan enää jaksa.

Ylihuomenna lähdetään mökille mun isän ja tytön kanssa. Meidän iskä jää kotiin kissanvahdiksi. Mulla on toiveena koluta metässä sieniä ettimässä, saunoa ja syödä takkamakkaraa. Ja nukkua paljon. Tuntuu, että jotenkin on univelkaa lomamatkalta, vaikka ei me siellä hirveesti riekuttukaan. Ei oo vaan pohjosen mies (siis nainen mun tapauksessa) tottunut sellaseen kuumuuteen. Se veti jotenkin täysin vedon pois päivisin. Eikä öisinkään kylmä tullut.

Tänään pääsee taas pitkästä aikaa tanssitunnille. Ihanaa, ihanaa :) Kyllä me on mun kropan kanssa sitä jo odotettukin.

Nyt tuntuu taas olo toiveikkaalta työhommien suhteen. Että ehkä mun ei tarviikaan jämähtää tuonne eläkeikään saakka. Kyllähän mä tuollakin voisin tehdä vuorotyötä ja olla yliopistossa, mutta mä en vaan yksinkertaisesti jaksa. Mä en mitenkään näe itseäni siellä vielä muutamaa vuotta. Mutta nyt katselemaan molin sivuilta uusia työpaikkoja.