Voi pyhät pyssykät, kuinka pukkaa nyt kaikkea uutta juttua. Ihan tässä meinaa häät unohtua. Isäntä nimittäin ostaa pamautti mulle eilen moottoripyörän. Se sanoi, että siihen on yhdistettynä kaikki kymmenen vuoden lahjat mitä vaan voi keksiä. Lähinnä se on kai huomenlahja. Ei se mikään kallis ollut = ei monia tonneja, mutta mun mielestä se on ihana ja just sellanen mitä itekin olisin ostanu. Eli siis custom. Kuutioita siinä ei oo kun 250, mutta se riittää mulle vallan mainiosti näin alkuun.

Mähän ajoin prätkäkortin melkeen kolme vuotta sitten. Hävettää myöntää, mutta en oo ajanut metriäkään sen jälkeen. Kun ei oo ollut sopivaa pyörää. Isännän pyörät on mulle liian korkeita ja nopeita. Voi hitto, että jännitti eilen lähteä liikkeelle sillä. Onneks se on tosi tosi matala ja kevyt, joten mä saan helposti jalan eteen jos se meinaa kallistua liikaa. Ensin meinasin, että lähen mutsille ja faijalle käymään kolmen kilometrin päähän. En sit lähteny, kun se alku oli niin takkusta. Sahasin edestakasin kodin ja ostarin väliä, eli noin kilometrin pätkää. Siinä oli koiranulkoiluttajat ihmeissään, kun mä vedin tukka lepattaen kolmeekymppii neljänkympin alueella hirvee smaili päällä Onkohan se sitä paljon puhuttua vauhdin hurmaa?...

Mun on pitänyt hommata prätkävarusteita tässä jo pari vuotta, mut nyt sitä ei voi enää lykätä. Mä tarviin uuden kypärän. Vanha on ikivanha puhumattakaan siitä, että se on ihan vääränvärinen, hih. Ajohousut tarviin myös, koska niitä mulla ei ole ollenkaan. Ens vuonna vois ostaa takin, joka sekin on nyt aivan vääränvärinen, mutta ei mulla ole varaa ostaa kaikkea kerralla. Haluisin avokypärän, koska se sopis pyörän ulkonäköön kun nyrkki silmään. Siihen pitää hommata lisäksi sitten sellanen huivi suun eteen. Muuten on hampaanvälit täynnä hyttysiä. Ja itse pyörään haluaisin korkeemman sissybarin ja jotain koristetarroja tankkiin. Kauheeta rahanmenoa tiedossa, mutta onneksi ihan kivaa sellaista.