Ou jee, tänään mökille kaverin synttäreitä juhimaan! Jo etukäteen mietityttää, että moneltakohan sitä tänään pääsee nukkumaan. Ja kauanko saa nukkua. Mutta eihän sinne toisaalta nukkumaan mennäkään. Näin vanhaksi kun tulee, niin pitää tällasiakin miettiä...

Varattiin tänään meille häämatka. Se on nyt se Sisilia ja Taormina. Pirun kallis matka tollaseksi viikon matkaksi Eurooppaan, mutta ei auta. Otettiin paras niistä hotelleista. Se oli neljän tähden. Kyl sitä kerran elämässään voi vähän törsätä tollaseen. Mä oon jo etukäteen aivan fiiliksissä tuosta reissusta. Saa olla viikon isännän kanssa kahdestaan. Se on se paras osa.  Ja voi että mä aion syödä siellä pizzaa ja pastaa ja juoda punaviiniä. Mä en normaalisti ole mitenkään romanttisuuteen taipuvainen, mutta nyt on kyllä vähän romanttinen olo. Kauheeta, kohta rupeaa valumaan siirappi näytön reunoja pitkin. Yäk. Lopetetaan tää romanttisuus tähän

Nyt pitäis jotenkin saada kulutettua vielä reilu puoltoista tuntia. On mulla tuossa tuo kirja, mutta kun asiakkaan perkuleet tulee koko ajan keskeyttämään  Menee hyvä juoni ihan hukkaan. Yritän silti lukea sitä, että sais tätä levottomuutta jotenkin pois.