Loma on käynnistynyt ihan kivasti. Mitä nyt oli vuosituhannen kaamein darra lauantaisten polttareiden jälkeen. Edes polttarisankarilla ei ollu sellasta oloa... En tiedä, mitä olin juonu, mutta vielä aamulla joutu käydä viis kertaa oksentaan. Tyttö oli tietysti tiedottanut asiasta kaikille. Eilen, kun lähdettiin kauppaan, naapurin setä käveli samaan aikaan parkkikselle. Se kysyi heti, että onkos se äiti vielä oksennellut... Mitäs siihen toteat muuta kuin että oli vähän huono olo Kieli ulkona Mä voin laskea yhden käden sormilla ne kerrat, kun olen vielä aamulla joutunu oksentaan. Tää oli nyt yksi sormi lisää siihen listaan.

Eilen käytiin ostamassa tytölle reppu koulua varten. Samalla löytyi kaikkea muutakin. Ostin meille perheteltan, kaks makuupussia ja makuualustat. Jos vihdoin pääsis mettään yöretkelle. Muksu on ihan innoissaan, mutta ei se oikein tajua mistä on kyse. Se sanoi eilen, että aikoo ottaa matkalaukkunsa mukaan. Mettään. No just joo. Ensin pitää vaan treenata kotipihalla teltan pystytystä. Luultavasti se ei nykyaikana oo vaikeeta, mutta en silti luottais itteeni kylmiltään. Jos kotona treenais ettei tarvii sitten tositilanteessa ruveta ihmetteleen. Jos vaikka on kaatosade tai jotain.

Huomenna meinattiin lähteä Särkänniemeen. Jeeeee. En oo ollu siellä moneen vuoteen ja meidän tyttö ei oo ikinä ollut siellä. Siel on kaikkia uusia laitteita, joissa en oo käyny ja delfinaarioon on pakko päästä. Jännittää vaan vähän, kun vasen puoli kaulasta on jotenkin jumissa. Että mitä se laitteissa rynkytys tekee sille. Mut meen mä silti. Ei sinne asti voi lähteä menemättä laitteisiin.

Unta oon saanut ihanan paljon joka yö. Kyllä lomailu on loistavaa! Nyt mä meen kattomaan, mitä Särkänniemen liput maksaa. Luultavasti paljon.