Mä oon taas tainnut olla enemmän poikki kun tajusinkaan. Perjantai-iltana menin nukkuun melkeen samantien kun tultiin kyläilemästä. Eli ennen yhtätoista. Ja aamulla nukuin noin ysiin. Eilen illalla rupes taas kuuden maissa ramasemaan niin, että vetäsin pienet kolmen tunnin päikkärit. Niitten jälkeen katoin kolmisen tuntia telkkaria ja sit taas nukkumaan. Aamulla heräsin noin ysiltä taas. Eikä nyt oo edes mitenkään liikaanukkunut olo. Ne unet taisi tulla tarpeeseen. Ehkä meillä on myös jotain flunssapöpöä ilmassa, kun tyttö kröhii vähän väliä ja isäntä töristää nokkaansa ja niiskuttaa. Mulla ei vuoda nokka eikä oo kurkku kipeä, mutta muuten oli eilen ehkä vähän kipeä olo.

Kyllä mä jotain silti sain eilenkin aikaseksi. Kävin ostamassa ittelleni kahdet rintsikat ja toisiin heräteostoksena vielä pikkarit samaa sarjaa. Mä menin suoraan ihan alusvaateliikkeeseen. Siellä se myyjä mittasi mun ympärysmitan ekana ja kerto niiden ko'oista, että pitää ottaa isompaa kuppia kun esim. Triumphin liiveissä. Kiikutin sitten takasin ne, jotka olin jo valinnu koitettavaksi. Ne oli liian isolla ympärysmitalla ja liian pienellä kupilla. Todella hyvää palvelua siellä oli ja ne molemmat rintsikat tuntu tosi hyviltä päällä. Varmana meen sinne suoraan taas, kun tarviin uusia rintsikoita. Vaikka ne maksaa vähän enemmän kun esim Prisman liivit, niin kyllä mä mielelläni siitä käyttömukavuudesta maksan. Ja siitä että joku kattoo, näyttääkö liivit siltä kun pitää. Mä en noista niin ymmärrä. Oon tyytyväinen jo siihen, jos liivit hilaa tissit vähän korkeemmalle tuolta navan ympäriltä.... Hehe....

Huomenna sitten alkaa työt uuden työnantajan palveluksessa. Jännittää, mutta ei hirveästi. Osasyynä varmaan se, että mä en ole yksin siinä tilanteessa. Olis paljon jännempää tulla ainoona uutena työntekijänä firmaan, jossa kaikki muut tuntee jo toisensa. Silleen hyvällä tavalla jännittää.